تحقیق در مورد بهترین مبلمان

با کودکان رشد کنند [7]. مشاهده می شود که طراحان خارجی نیز مفهوم رشد را در طراحی مبلمان کودک به کار برده اند. اگرچه مبل سلطنتی یافت آباد کودک در کشورهای غربی زود رونق گرفت و مبانی نظری و عملی نسبتاً کاملی داشت، اما هدف اصلی تحقیق، ویژگی‌های فیزیولوژیکی و روانی کودکان غربی است که به طور کامل برای کودکان چینی قابل اجرا نیست.

علاوه بر این، تفکر طراحی مفهوم رشد به کار رفته در مبلمان کودکان به طور سیستماتیک خلاصه و خلاصه نشده است. با این حال، روش‌های تحقیق طراحی و ایده‌های طراحی آنها هنوز شایسته مطالعه و ارجاع توسط طراحان چینی و برخی شرکت‌های محلی است [8].

در مفهوم زیست شناسی، کلمه رشد به عنوان فرآیند رشد و بلوغ موجودات زنده از کوچک به بزرگ خلاصه می شود.

هنگامی که از “رشد” به عنوان راهنمای طراحی مبل راحتی چستر کویین کودکان استفاده می شود، درک می شود که در فرآیند رشد جسمی و روانی کودکان، مبلمان کودک می تواند با توجه به تغییرات رشد آنها، تنظیمات و بهبودهای مربوطه را انجام دهد تا با موارد مختلف مواجه شود.

نیازهای کودکان، الزامات دوره سنی [9]. لیو بوون در مقاله “تحقیق در مورد طراحی قابل رشد مبلمان کودک” اشاره کرد که طراحی قابل رشد شامل دو معنی است: (1) رشد شهودی.

برای برآوردن نیازهای رشد کودکان، مقیاس مبل کلاسیک راحتی طوسی را می توان آزادانه تنظیم کرد، مانند گسترش طول و عرض.

از نظر عملکردی، می توان آن را با توجه به حالات مختلف زندگی کودکان، مانند زندگی، یادگیری یا دوره های زمانی مانند بازی، گسترش داد و تغییر داد. شکل را می توان با افزودن، تفریق یا جایگزینی قطعات با توجه به ترجیح کودک تغییر داد.

طراحی مدولار مثال خوبی است.

(2) رشد غیر مستقیم. این یک رشد نسبتا نامرئی است که تشخیص آن آسان نیست. اما این نوع رشد بر تأثیرات جسمی و روانی کودکان تأثیر ظریفی دارد [10].

2. ایده های تحقیق برای موضوع
2.1. تعریف اهداف تحقیق
اصطلاح «کودک» در کنوانسیون حقوق کودک سازمان ملل متحد به «هر فردی که کمتر از یک سال سن دارد، اشاره دارد، مگر اینکه قانون قابل اجرا در مورد مبلمان راحتی جدید مقرر کرده باشد که سن بلوغ کمتر از 10 سال باشد».

در توسعه روانشناسی، یک ویژگی تحقیقاتی بسیار مهم وجود دارد، یعنی تقسیم سنی.

اکثر روانشناسان موافق هستند که رشد زندگی افراد در گروه های سنی مختلف قوانین متفاوتی را ارائه می دهد، بنابراین روش تحقیق مبتنی بر سن رایج شده است و همچنین دارای منطق علمی است.

روانشناس آمریکایی رابرت فلدمن آن را اینگونه تقسیم می کند: دوره قبل از تولد (لقاح تا تولد)،

  • منابع:
    1. The Integrated Development of Furniture Design and Children’s Characteristics Based
  • تبلیغات: 
  1. بینش معنادار درمورد استفاده از رنگ ها
  2. قیمت انواع پارچه لگ چرم صادراتی
  3. بهترین تولیدکننده تاپ ورزشی نخی زنانه
  4. بررسی اصل و ریشه ی کشمش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.