کیف هارد با نرم افزار رد یاب بیشترین فروش را داشت

خرید کیف هارد ممکن است گیج کننده باشد. بازار مملو از چرم های تقلبی ارزان، صنایع دستی با کیفیت پایین و سخت افزاری است که بعد از یکی دو فصل خراب می شود. برای کمک به تفکیک کالاهای خوش ساخت و گران قیمت، با یک صنعتگر چرم خبره صحبت کردیم تا در مورد آنچه در زیر کاپوت می گذرد اطلاعاتی کسب کنیم.

تعداد کمی از مردم آمریکا می دانند که برای ساخت یک کیف چرمی خوش ساخت بهتر از فرانک کلگ چه چیزی لازم است. او بیش از 40 سال است که محصولات چرمی با کیفیت بالا را در کارگاه ماساچوست طراحی و دست ساز می کند.

من یک دافل کلگ دارم که پنج ساله است و با آن پتینه چرم شاه بلوطی شکسته بهتر از همیشه به نظر می رسد. فرانک یک صنعتگر نمادین آمریکایی است، او هیچ گوشه ای را برش نمی دهد و همیشه در حال آزمایش راه هایی برای بهبود محصولات خود است.

کیفکیف

به طور طبیعی، پس از 40 سال در این تجارت، او چیزهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن در این موضوع داشت.اگر سوالی در مورد اینکه کیف از چرم واقعی یا چرم تقلبی ساخته شده است، آن را نخرید. چرم باکیفیت یک محصول طبیعی است و هیچ چیز ساخته دست بشر هرگز کیفیت و استقامت یکسانی را نخواهد داشت.

در صورت امکان به دنبال چرم “پر دانه” باشید. چرمی که سطح آن تغییر نکرده است یا “روکش شده” برای پوشاندن علائم طبیعی روی پوست به معنای واقعی کلمه، زخم های حیوان. اقلامی که مهر «چرم اصلی» به جای «دانه کامل» می‌زنند.

معمولاً شکاف‌های چرمی هستند که از پشت پوست‌ها گرفته می‌شوند، با طرحی از دانه‌های مصنوعی مهر می‌شوند، سپس با یک سطح رنگ‌آمیزی پوشانده می‌شوند تا شبیه چرم دانه کامل شود. این می تواند بسیار فریبنده باشد، زیرا این پوست ها تقریباً نرم و بادوام نخواهند بود.

انتخاب پوست به تمیزی چرم با توجه به میزان علائم طبیعی روی پوست اشاره دارد. چرم ها معمولاً بر اساس تمیزی پوست و شرایط سلامت کلی پوست حیوان درجه بندی می شوند و قیمت گذاری می شوند.

دباغی فرآیند پردازش پوست حیوانات برای تولید چرم است که باعث دوام بیشتر و کمتر آسیب پذیر به تجزیه می شود. به طور سنتی، دباغی از «تانن» استفاده می‌کرد، یک ترکیب شیمیایی اسیدی که از پوست درختان بلوط یا صنوبر به دست می‌آمد.

دباغی را می توان به دو روش گیاهی یا معدنی انجام داد. قبل از برنزه کردن، پوست ها بدون مو، چربی زدایی، نمک زدایی و در مدت 6 ساعت تا 2 روز در آب خیس می شوند. رنگ آمیزی نیز ممکن است در طول فرآیند برنزه شدن رخ دهد.