کیف مدارک پاپکو مهریه دختران جنوبی است

هر چه کیف مدارک پاپکو کوچکتر باشد، تاثیر آن بیشتر است. در واقع، به نظر می‌رسد که این کیف مدارک‌های کوچک به‌عنوان بیانیه‌های قدرت غیرمنتظره عمل می‌کنند، که نشان می‌دهد مصرف‌کننده آن‌قدر مغرور، ثروتمندتر از آن است که نمی‌تواند چیزی بزرگتر از یک پاکت سیگار را حمل کند.

خانم لارود گفت: «در طول زندگی‌ام، کارین رویتفلد و آنا وینتور را دیده‌ام که به شوهای مد می‌رسند و هرگز کیف مدارک نمی‌برند. او به طور ضمنی گفت که بردن کیف مدارک یک کار بی‌ظرافت است که بهتر است به راننده یا فکتوتوم سپرده شود.

او خودش جزئی از کیف مدارک های ریز از Chanel، Jason Wu یا Roger Vivier است. از یک بند آویزان شده و روی تنه‌اش آویزان شده‌اند، دست‌ها و روح او را آزاد می‌گذارند.

و دیگران را رها کنید تا ظاهر آنها را تحسین کنند، بسیاری از جذاب‌ترین سبک‌ها، کپی‌های کوچک شده از آثار معتبری مانند Chloé Drew یا Mark Cross Grace هستند.

کیت فلمینگ، طراح کیف مدارک دستی که مشتریانش شامل توری برچ و نیکولا فورمیچتی هستند، می‌گوید: «کیف مدارک میکرو، لهجه کمی دارد، تقریباً در این مرحله مانند جواهرات». همیشه می توانید مقداری پول نقد و یک کارت اعتباری جمع کنید این واقعاً تمام چیزی است که نیاز دارید.

خانم فلمینگ دقیقاً مطمئن است که طرح‌های کوچک‌شده‌اش با یک جیب بیرونی برای وسایل اضافی همراه باشد. او گفت: «اگرچه استفاده از رژ لب ممکن است یک چالش باشد نه اینکه مهم باشه فقط با اشاره ای به پوزخند در صدایش، او اضافه کرد: “شما همیشه می توانید دوست پسرتان را به همراه داشته باشید.”

زنان امروزی دوست دارند با کیف های دستی جدید، شیک و طراحی شده و سایر محصولات به خود ببالند، به خصوص اگر در هنگام خرید آنها معامله خوبی کرده باشند.

رقابت مستمری بین زنان وجود دارد و هیچ چیز بیشتر از راه رفتن در خیابان با یک کیف مدارک دستی شیک زنان را هیجان زده نمی کند، به خصوص اگر نام یکی از جدیدترین طراحان را یدک می کشد.