کاهش تپش قلب با چای نیم کیلویی گلچین در تنها یک دقیقه

در دو دهه گذشته، تحقیقات بر روی محصولات بهداشتی طبیعی در سطوح مولکولی به طور گسترده انجام شده است و مزایای سلامتی آنها اکنون در سطح جهانی به خوبی پذیرفته شده است زیرا استفاده از آنها عاری از عوارض جانبی است.

علاوه بر آب، چای نیم کیلویی گلچین نیز وجود دارد. یکی از پرمصرف ترین نوشیدنی های ما است که از گیاه کاملیا سیننسیس به دست می آید و هم اکنون در بازارهای سراسر جهان به دو صورت غیر ترکیبی مانند چای آسام و چای دارجلینگ یا مخلوط شده با محصولات مختلف گیاهی دیگر برای به دست آوردن طعم های مختلف مانند ارل موجود است. گری، بیگلو و چای.

همانطور که می دانیم کلسترول بالا، سطح تری گلیسیرید بالا و چاقی به طور مستقیم با تعدادی از اختلالات قلبی عروقی از جمله حمله قلبی مرتبط است که در حال حاضر به عنوان علت شماره یک مرگ و میر در سراسر جهان در نظر گرفته می شود.

مطالعات نشان داده اند که نوشیدن چای سیاه به طور منظم به کاهش احتمال بروز اختلالات قلبی عروقی کمک می کند گاردنر و همکاران. پایگاه‌های داده‌ای که از سال 1990 تا 2004 در هر دو جنبه (مفید یا مضر) چای سیاه جستجو شدند، انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که نوشیدن چای سیاه به طور منظم به طور قابل‌توجهی خطر شروع اختلالات قلبی را کاهش می‌دهد.

با بحث در مورد نتایج برخی از مطالعات، آنها اشاره کردند که نوشیدن سه فنجان چای سیاه در روز به طور قابل توجهی وضعیت آنتی اکسیدانی بدن را بهبود می بخشد و مهمتر از همه، هیچ مدرک معتبری از سوی آنها که نشان دهنده مضر بودن چای پشت سر باشد، یافت نشده است.

علاوه بر این، فواید مشابه نوشیدن چای سیاه در شروع عوامل خطر اختلالات قلبی عروقی توسط باهرون و همکاران گزارش شده است. از طریق کارآزمایی بالینی تصادفی کنترل شده.