کاشی کرمانشاه دربرابر زلزله و سیل مقاومت بالایی دارد

اکثر محصولات کاشی کرمانشاه با کیفیت به ازای هر فوت مربع 2 تا 10 دلار قیمت دارند. هنگام نهایی کردن بودجه خود، مطمئن شوید که هزینه های نصب اضافی مانند نیروی کار، ابزار و لوازم را در نظر بگیرید.

کاشی‌های سرامیکی در رنگ‌ها، طرح‌ها و پرداخت‌های بی‌شماری از رنگ‌های خنثی ظریف گرفته تا موزاییک‌های جسورانه عرضه می‌شوند. فن آوری چاپ مدرن همچنین به سبک هایی منجر شده است که بتن، چوب و مرمر را تقلید می کنند.

شما می توانید با برش کاشی های خود به تخته ها یا مربع های بزرگتر ظاهری واقعاً سفارشی ایجاد کنید تا فضای خود را بازتر کنید. آنها به راحتی تمیز می شوند و در برابر آب مقاوم هستند.

سطح بسیار سخت و جامد کاشی و سرامیک باعث می شود به راحتی کثیفی ها و کثیفی ها را با گردگیر، جاروبرقی یا پاک کن پاک کنید. نوشیدنی های شیرین و سایر مایعات نیز جذب کاشی نمی شوند. این امر به ویژه در کف حمام یا آشپزخانه، جایی که ریختن و پاشیده شدن آب در آن شایع است، مهم است.

کف‌پوش‌های مقاوم در برابر آب رطوبت بالا را نیز تحمل می‌کنند، بنابراین در فصول سردتر نگران تاب برداشتن کف‌های خود نخواهید بود.

چه کاشی و سرامیک لعاب دار باشد یا نه، معمولاً پس از نصب با یک لایه محافظ مهر و موم می شود. به همان دلیل که کاشی در برابر آب، لکه ها و ریختن آن مقاوم است.

نصب کفپوش کاشی با کیفیت، زمانی که به درستی نگهداری شود، باید حداقل 20 سال دوام داشته باشد، که می تواند ارزش بلندمدتی به ملک شما بیافزاید.

کاشی نسبت به جایگزین هایی مانند چوب سخت طبیعی مقرون به صرفه تر است. در حالی که می‌توانید کاشی‌های سرامیکی ارزان‌قیمت را با قیمت کمتر از 0.5 دلار در هر فوت مربع و کاشی‌های سطح بالا را با قیمت 15 دلار پیدا کنید.