پیدا شدن طلا در تلویزیون و جاروبرقی سامسونگ

ویژگی های تلویزیون، تعریف شده است
سینما خانگی اسنوا مدرن پیچیده تر از همیشه هستند اگر متوجه شده اید که در حال مرور یکی از راهنماهای ما هستید و با برخی از کلمات اختصاری یا مشخصات فنی دچار مشکل شده اید، رایج ترین اصطلاحات را در زیر خلاصه کرده ایم:

LCD: LCD مخفف صفحه نمایش کریستال مایع است و رایج ترین نوع تلویزیون در کنار OLED است (تعریف شده در زیر). تلویزیون‌های LCD نور پس‌زمینه LED را از طریق پنلی از کریستال مایع می‌تابانند، ماده‌ای چکش‌خوار که به الکتریسیته واکنش نشان می‌دهد، هنگام تکان دادن باز یا بسته می‌شود. در تلویزیون‌های LCD، کریستال مایع باز می‌شود تا نور پس‌زمینه از آن عبور کند یا آن را مسدود کند.

جزئیات خاص باز و بسته شدن به ترتیب پیکسل ها بستگی دارد: رایج ترین قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ دست دوم عبارتند از تلویزیون های بسیار کاربردی سامسونگ در مدل های بسیار بالاتراز عمودی (VA) و سوئیچینگ در صفحه (IPS) که اولی تمایل به ایجاد کنتراست بالاتر دارد و دومی تمایل به ایجاد کنتراست بالاتر دارد. زوایای دید وسیع تری تولید می کند.

تمام تلویزیون های به اصطلاح “LED” واقعاً تلویزیون های LCD هستند، همانطور که همه تلویزیون های QLED و ULED فعلی هستند.

OLED: یک دیود ساطع کننده نور ارگانیک یا تلویزیون OLED بدون استفاده از نور پس‌زمینه، نور را در داخل هر پیکسل جداگانه ایجاد می‌کند و می‌تواند هر پیکسل را به صورت جداگانه تا حد سیاه کم کند، کاری که تلویزیون‌های LCD نمی‌توانند انجام دهند.

این فناوری به جاروبرقی رباتیک سامسونگ نسبت  بی نهایت و مزایای دیگری را برای کمک به ایجاد پاکیزگی با ظاهر بهتر، هرچند با هزینه اضافی قابل توجه، می دهد.در این مقاله می توانید اطلاعات بیشتری در مورد فناوری جاروبرقی ها بخوانید.

نور پس‌زمینه با آرایه کامل: این اصطلاح به فناوری تلویزیونی اطلاق می‌شود که در آن نور پس‌زمینه در پشت پنل LCD قرار دارد و دارای مناطق جداگانه‌ای است که بسته به محتوا می‌تواند روشن و خاموش شود.

چنین تلویزیون هایی معمولاً بزرگتر و گرانتر برای ساخت و طراحی هستند و مناطق بیشتر هزینه بیشتری دارند. با این حال، تلویزیون‌هایی با کم‌نور محلی آرایه کامل معمولاً بهترین کیفیت تصویر LCD را با بهبود نسبت کنتراست و جزئیات سایه ارائه می‌کنند.

مینی ال‌ای‌دی‌ها: هر تلویزیون ال‌سی‌دی که امروزه ساخته می‌شود در حال حاضر از LED برای تولید نوری استفاده می‌کند که از طریق پنل LCD می‌تابد.

اکثر تلویزیون ها از چراغ های LED استفاده می کنند که از یک دیفیوزر عبور می کنند تا کل صفحه LCD را روشن کنند. مینی ال‌ای‌دی‌ها، که برخی تلویزیون‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند، بسیار کوچک‌تر از ال‌ای‌دی‌های سنتی هستند، بنابراین سازندگان تلویزیون می‌توانند تعداد بیشتری از آنها را نصب کنند و در نتیجه مناطق بیشتری از تیرگی موضعی ایجاد کنند، که به معنای شکوفایی یا هاله کمتر در اطراف اجسام روشن است.

مینی ال ای دی ها کاملاً با میکرو ال ای دی ها متفاوت هستند، یک فناوری در دسترس (هر چند بسیار گران قیمت) که از LED های قرمز، سبز و آبی مجزا برای تولید تصویر بدون نیاز به پنل LCD استفاده می کند.

نیتس: که به آن کندل در هر متر مربع (cd/m²) نیز می گویند، این واحد روشنایی میزان نوری که تلویزیون می تواند تولید کند را اندازه گیری می کند.

قبلاً تلویزیون‌ها می‌توانستند 200 تا 300 نیت خروجی داشته باشند و محتوای محدوده دینامیکی استاندارد (SDR) با 100 نیت به عنوان استاندارد درجه‌بندی و تسلط پیدا می‌کرد.

با محدوده دینامیکی بالا (HDR)، محتوا با 1000، 4000 یا 10000 نیت به عنوان استاندارد تسلط دارد. بنابراین، هر چه قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی 40 فوت بیشتر باشد مسلما امکانات بیشتری نیز دارا می باشد.

HDR نیت های بیشتری را نمایش دهد، می تواند با دقت بیشتری نقاط برجسته را در مواد HDR نمایش دهد، بدون اینکه نیازی به کاهش روشنایی هایلایت ها یا قطع آنها باشد.

  • منابع:
    1. The Best TVs

  • تبلیغات: 
    1. پارچه مبلی به دلیل ماهیت خود در نمایشگاه و پارگی است
    2. تولید کننده پارچه لگ چرم ساده کیلویی
    3. فروش کیف ورزشی زنانه به صورت ویژه
    4. cnc جواهر سازی | فروش عمده و ارزان آن در کشور