نکات مهم هنگام خرید رومیزی

روکش‌ های میز قدرت ایجاد یا شکستن تصویری را که می‌ خواهید به تصویر بکشید، دارند. از روکش‌ های پلاستیکی یکبار مصرف پلاستیکی مناسب برای بچه‌ ها گرفته تا ملحفه‌ های پارچه‌ای مجلل برای سالن پنج ستاره‌تان، گزینه‌ های موجود در آن جا به اندازه موسساتی که به آن‌ ها می‌روند بی‌پایان است. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

اندازه و شکل

اندازه یک سفره نایلون طرحدار کمک می کند تا سطح کلی رسمی بودن را به شما منتقل کند. برای رویداد های معمولی، قطره 6 تا 8 اینچی مناسب است؛ برای رویداد های رسمی، قطره 10 تا 15 اینچی مناسب‌ تر است.

آهنگ اتاق یا رویداد

کتانی ها به ایجاد حال و هوای یک وعده غذایی کمک می کنند – چه سبک و جشن، زیبا و رمانتیک، یا جدی و حرفه ای.

صادرات فله سفره یکبار مصرف مجلل - آرسا پلاست

مواد

رومیزی های پارچه ای به ایجاد تنظیمات مجلل کمک می کنند و برای مقاومت در برابر استفاده روزانه طراحی شده اند، در حالی که روکش های یکبار مصرف برای رویداد های غیررسمی و عموماً فقط برای یک بار مصرف بهتر هستند.

رنگ

در حالی که رنگ‌ های سفید و عاج برای محیط‌ های رسمی رایج هستند، رنگ‌ های پررنگ در صورت هماهنگی با سایر عناصر روی میز، پس‌زمینه‌ های دراماتیک و نمایش‌ های جشن ایجاد می‌کنند.
الزامات پاکسازی:
امکانات بزرگتر با فضای ذخیره سازی و تجهیزات شستشو می تواند در تولید سفره یکبار مصرف تغییر انجام داد تا سفره های قابل استفاده مجدد را در خود جای دهد، در حالی که خدمات در حال حرکت و رویدادهای غیررسمی ممکن است پوشش های یکبار مصرف را ترجیح دهند.

سفره یکبار مصرف پنگوئن مدل P110 رول 25 متری

سفره یکبار مصرف

قیمت

با گزینه های بسیار زیاد کتانی رومیزی موجود، می توانید روکش های میز را پیدا کنید که تمام نیاز های شما را برآورده کند، از جمله متناسب با بودجه شما!

اندازه های سفره

مطمئن نیستید کتانی رومیزی چه اندازه بخرید؟ ماشین حساب با کاربری آسان ما شما را در مسیر درست راهنمایی می کند. فقط سطح و پایه میز خود را اندازه بگیرید، اطلاعات را در ماشین حساب ما وارد کنید، و ما حساب را برای شما انجام می دهیم.

شکل و ابعاد میز خود را وارد کنید.
تعیین کنید که دوست دارید ملحفه های میز چقدر از بالای میز قطره داشته باشند.
استاندارد “افت” یا برآمدگی 8 اینچ است.
یک برآمدگی 10 تا 12 اینچی به سطح دور می رسد.
برای میز های ضیافت استاندارد، قطره 15 اینچی توصیه می شود.
قطره 29 تا 30 اینچی به زمین می رسد.