نقش پررنگ شیلنگ آب فشار قوی در خاموش کردن آتش سوزی پلاسکو

Kärcher همیشه به بهره وری مصرف آب در تمام محصولات خود افتخار کرده است استفاده از واشر فشار برای صرفه جویی در مصرف آب در خانه یکی از متداول ترین سوالاتی که در مورد واشرهای تحت فشار مطرح می شود این است: آیا آنها بیشتر از یک شلنگ معمولی باغچه آب مصرف می کنند؟

پاسخ به این منفی است، واشرهای فشاری Kärcher در مقایسه با یک شیلنگ آب فشار قوی استاندارد باغبانی در واقع تا 80 درصد آب را ذخیره می کنند. بنابراین می توانید مطمئن باشید که هنگام استفاده از Kärcher در مصرف آب خود کارآمد هستید.

واشرهای فشار معمولاً از طریق شیلنگ به یک شیر آب در حال اجرا متصل می شوند. با این حال آنها همچنین می توانند آب را از منابعی مانند مخازن آب باران و سطل باغ با کارایی یکسان جذب کنند. بنابراین این بدان معنی است که شما مجبور نیستید استفاده از تابستان Kärcher خود را از دست بدهید!

برای اتصال واشر فشاری خود به مخزن آب باران، به همین سادگی اتصال شلنگ فشار قوی باغچه خود را به شیر مخزن آب باران خود وصل کنید، سپس سر دیگر شلنگ فشار قوی خود را به واشر فشاری خود وصل کنید.

استفاده از سطل برای تامین آب به واشر فشار نیز ساده است و با استفاده از شیلنگ مکش قابل انجام است. یک سر شلنگ فشار قوی را در سطل آب قرار دهید و سر دیگر آن را به واشر فشاری خود متصل کنید راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه استفاده از سطل برای تامین واشر فشار را ببینید سطل خود را با آب پر کنید.

نیم لیتر آب در انتهای باز شلنگ فشار قوی مکش بریزید تا هوا از داخل شلنگ فشار قوی خارج شود واشر فشار خود را به شلنگ فشار قوی مکش وصل کنید انتهای شلنگ فشار قوی شیر زرد را داخل سطل آب قرار دهید. مطمئن شوید که همیشه زیر آب است.