مهم ترین دلایل انتخاب کفش ورزشی فوتبال وارداتی توسط افراد!

کفش های فوتبال با برند معروف “تاتره” در برابر اصطکاک ضعیف است، چرم فرسوده می شود، جوراب ها لک می شوند میزونو، آسیکس، نایک و غیره از نظر دوام ضعیف هستند.

مشخص شد که برخی از کفش ورزشی فوتبال موجود در بازار در برابر اصطکاک ضعیف هستند، بنابراین ممکن است به راحتی فرسوده شوند یا رنگ پخش شود.

شبکه عمومی مصرف کننده در 28 ام نتایج یک نظرسنجی در مورد دوام، چسبندگی و استحکام بند 13 کفش فوتبال از 8 برند را اعلام کرد.

چرم رویه کفش های فوتبال، آستر و قدرت سایشی توری ها برای هر محصول متفاوت است، بنابراین به نظر می رسد در هنگام خرید به آن توجه شود.

کفش ورزشی
این نظرسنجی بر روی 13 نوع کفش فوتبال برای چمن مصنوعی (TF) و زمین (HG) که توسط هشت برند نایک، آدیداس، آمبرو، نیوبالنس، پوما، کیکا، میزونو و ASICS تولید و فروخته می‌شود، انجام شد.

طبق نتایج نظرسنجی شبکه منافع عمومی مصرف کنندگان، کفش های فوتبالی که در چمن یا زمین برهنه استفاده می شوند در معرض اصطکاک و شوک داخلی و خارجی دائمی هستند خطر از بین رفتن رنگ یا آسیب چرم زیاد است.

بررسی شده است که کفی دو کفش فوتبال میزونو به دلیل اصطکاک دارای پدیده نمک (از دست دادن آب) است چهار محصول مقاومت ضعیفی در برابر اصطکاک داشتند.

 چکمه های فوتبال ASICS زمانی که کمتر از 1600 تا 3200 بار در حالت خشک ساییده می شوند شروع به ساییدگی کردند. در شرایط مرطوب، کفش های فوتبال Asics و Nike حتی پس از مالش کمتر از 1600 بار آسیب دیدند.

با توجه به استانداردهای کیفی مربوط به اصطکاک برای چکمه های فوتبال، در حالت خشک 25600 بار و در حالت مرطوب 12800 بار هیچ گونه ناهنجاری وجود ندارد.

 در دو محصول میزونو، آستر در تماس با پا حتی پس از اصطکاک بین 6400 تا 12800 بار آسیب دیده است.

همه 13 محصول مغایر با مقررات برچسب‌گذاری کیفیت بودند. علامت KC که یک نشان گواهی ملی یکپارچه است، باید به کفش‌های فوتبال متصل شود.

اما دو محصول کیکا دارای علامت KC نبودند و سایر محصولات دقیقاً نام محصول، نوع مواد، اندازه و غیره را نشان نمی‌دادند یا تا حدی حذف شدند.