مقاله آموزشی درباره ی ترکیبات اولیه مایع ظرفشویی اکتیو 750 گرمی برای شست شوی بهتر!

ما در این مقاله آموزشی که در مورد کیفیت و ترکیبات تولیدی مایع ظرفشویی اکتیو 750 گرمی است با شما عزیزان مطالب مفیدی را بیان نماییم.

توصیه ما به طور کلی این است که با یک زبانه یا غلاف کم هزینه به علاوه یک کمک شستشو شروع کنید و سپس برای آزمایش آماده شوید.

Wirecutter، حداقل در حال حاضر، رسماً در مورد بهترین مواد شوینده همچون برند مایع ظرفشویی اکتیو 750 گرمی که مخصوص ماشین ظرفشویی است استفاده کنید تا بتوانید ظروف را بهتر آبکشی نمایید.

من محصولاتی را پیدا کرده ام که به نظر می رسد بهترین عملکرد را با منبع آب و مایع ماشین ظرفشویی من دارند، اما من مطمئن هستم که آنها بهترین انتخاب برای همه یا حتی بیشتر مردم نخواهند بود.

مایع ظرفشویی

ترفندهای دیگری که باید در نظر بگیرید عبارتند از افزودن یک قاشق کوچک یا ریزش مواد شوینده به ته وان (یا شکاف مواد شوینده قبل از شستشو، اگر ماشین ظرفشویی شما یکی دارد – این دو گزینه یکسان عمل می کنند.

تنظیم تنظیمات تلگراف کمک آبکشی، و چرخه های Auto/Sensor یا Heavy را به جای Normal امتحان کنید.

گزینه نهایی و از نظر اخلاقی مشکوک: برخی از افراد راه هایی برای افزودن فسفات به مواد شوینده خود پیدا کرده اند.

این عنصر کلیدی دوره قبلی فناوری شوینده بود، اما در سال 2010 به دلیل کمک به رشد بیش از حد جلبک ها ممنوع شد.

این به معنای چیزهای متفاوتی برای ماشین های ظرفشویی مختلف است، اما در اینجا چند نکته تقریباً جهانی وجود دارد که به نظر می رسد هر زمان که شروع به سر و صدا کردن می کنم، مردم را شگفت زده می کند.

کثیف ترین سطوح را به سمت پایین و به سمت بازوهای شستشو نشانه بگیرید.

این امر بدیهی به نظر می رسد، اما من از مایع ماشین ظرفشویی هایی را دیده ام که با کاسه های وارونه و فنجان های کناری پر شده اند، بنابراین حدس می زنم بلند گفتن آن ارزشی دارد.