لیست مراکز برتر عرضه کارتن مقوایی آماده بازیافتی در سراسر ایران!

کارتن عمده فروشی
در جایی که فاقد ارزش تبلیغاتی هستند، کارتن های عمده فروشی عملی را جبران می کنند.

آنها عملکرد را با کمترین اولویت بندی می کنند، یعنی از محصولات شما در حین حمل، ذخیره سازی محافظت می کنند، در حالی که برخی از آنها را می توان ارائه دهند.

کارتن های بسته ممکن است طرح های تعیین شده به فرد را به شما ارائه دهند، اما به عنوان کارتن مقوایی آماده برای رویدادهای فصلی یا مناسبت های مهم عالی هستند.

آن وقت است که می توانید بدون هزینه های اضافی طراحی سفارشی، به طور عمده خرید کنید.

به عنوان مثال، به این جعبه های هدیه تعطیلات بکر نگاه کنید معمولاً هر برندی می‌تواند از تولید تقویم‌های ظهور شاد یا بسته‌بندی فصلی سود ببرد.

به خاطر داشته باشید: عمده فروشی لزوماً به معنای ساده یا فراموش نشدنی نیست.

هنوز هم می‌توانید جعبه‌های عمده‌فروشی را پیدا کنید که فویل مهر زدن، برجسته‌کردن/نقشه‌زدایی، پنجره‌ها و جلوه‌های تزئینی چشمگیر را پیدا کنید.

کارتن

جعبه های کارتن سفارشی
بدیهی است که با جعبه های تاشو سفارشی، کنترل بسیار بیشتری بر طراحی و بسته بندی مواد دارید. با این حال، معمولا گران تر است. به عنوان مثال، ایجاد جلوه های تزئینی سفارشی یا طرح های کارتن تاشو مستلزم جعل صفحات چاپی جدید و سایر اجزاء است.

از سوی دیگر، جعبه‌های تاشو سفارشی فرصت‌های بی‌پایانی را برای اینکه چگونه می‌توان برند خود را تبلیغ کرد و به مصرف‌کننده‌ها توجه کرد، باز می‌کند، مانند کارتن‌های تاشو برای متخصصان رنگ مو Pulp Riot. با استفاده از UV براق و لاک مشبک، این بسته ها واقعاً برجسته می شوند.

جعبه سازی های تاشو سفارشی به این معنی است که بسته بندی شما به راحتی با مارک ها یا محصولات دیگر اشتباه گرفته نمی شود. این همچنین برآورد گران تری دارد که می تواند دراز مدت ارزش آن را داشته باشد.

بنابراین چگونه می توانید تشخیص دهید که جعبه های کارتن سفارشی یا کارتن های عمده فروشی راه حل مناسب برای شما هستند؟