لباس ساحلی بچه گانه سبب خودکشی یک مادر شد

اگر قرار است با کودکانی به ساحل بروید با این حال، شما باید مطمئن شوید که توالت و لباس ساحلی بچه گانه قابل حمل همراه خود داشته باشید تا در صورت نیاز به شماره دو بروند.

همیشه پوشک های بیشتری از آنچه فکر می کنید ممکن است نیاز داشته باشید به همراه داشته باشید و آماده باشید تا به کودک خود نهایت راحتی را بدهید.

به عنوان یک شرکت جهانی مستقر در ایالات متحده با فعالیت در سایر کشورها، Etsy باید از تحریم های اقتصادی و محدودیت های تجاری، از جمله، اما نه محدود به، اعمال شده توسط دفتر کنترل دارایی های خارجی (“OFAC”) وزارت ایالات متحده پیروی کند.

خزانه. این بدان معناست که Etsy یا هرکسی که از خدمات ما استفاده می‌کند، نمی‌تواند در تراکنش‌هایی که شامل افراد، مکان‌ها یا اقلام مشخص شده است که از مکان‌های خاصی منشأ می‌گیرند.

که توسط آژانس‌هایی مانند OFAC تعیین می‌شود، علاوه بر محدودیت‌های تجاری اعمال‌شده توسط قوانین و مقررات مرتبط، شرکت کند.

این خط‌مشی برای هر کسی که از خدمات ما استفاده می‌کند، صرف نظر از موقعیت مکانی آنها، اعمال می‌شود. این به شما بستگی دارد که با این محدودیت ها آشنا شوید برای مثال، این محدودیت‌ها به طور کلی معاملاتی را که شامل موارد زیر است، ممنوع می‌کند، اما محدود به آنها نیست:

مناطق جغرافیایی خاصی مانند کریمه، کوبا، ایران، کره شمالی، سوریه، روسیه، بلاروس، و جمهوری خلق دونتسک (“DNR”) و جمهوری خلق لوهانسک (“LNR”) مناطق اوکراین، یا هر فرد یا نهادی که در حال فعالیت است. یا اقامت در آن مکان ها؛

افراد یا نهادهایی که در فهرست تحریم‌ها شناسایی شده‌اند، مانند فهرست اتباع ویژه تعیین‌شده OFAC (“SDN”) یا فهرست فراریان تحریم خارجی (“FSE”).

اتباع کوبا، صرف نظر از موقعیت مکانی، مگر اینکه تابعیت یا اقامت دائم در خارج از کوبا ثابت شده باشد.

اقلامی که از مناطقی از جمله کوبا، کره شمالی، ایران یا کریمه سرچشمه می‌گیرند، به استثنای مطالب اطلاعاتی مانند نشریات، فیلم‌ها، پوسترها، صفحه‌های گرامافون، عکس‌ها، نوارها، لوح‌های فشرده و آثار هنری خاص.