قیمت انواع نایلون آرادین پلاستیک ایرانی

نایلون از جنس پلاستیک است، انواع مختلفی از نایلون داریم. نایلون های دسته دار،نایلون فریزر، نایلون هایی که در تبلیغات استفاده می شوند و کیسه های زباله و… . همچنین رنگ های مختلف نایلون ها را هم داریم. مشکی، سفید، سبز، راه راه و ساده و… . و علاوه بر این ها تقسیم بندی نایلون ها بر اساس دسته آنهاست.

نایلون های دسته موزی، نایلون عریض، نایلون دسته تقویتی، نایلون دسته بندی، نایلون دسته رکابی و حبابدار. قیمت انواع نایلون هم متفاوت است با توجه به جنس و برند آنها تعیین می کند که قیمت آن چقدر است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا در مورد انواع نایلون و قیمت و جنس آنها بیشتر بدانیم.

قیمت انواع نایلون آرادین پلاستیک ایرانی

معرفی انواع نایلون در بازار

معرفی انواع نایلون در بازارنایلون گونه ای از گرمانرم است که از مواد نرم ساخته شده است. انواع نایلون داریم که کاربردهای مختلفی هم دارند. مثلا نخستین  نایلون ها در برس های مسواک و جوراب زنانه استفاده می شدند.

همچنین در ساخت فرش و موکت و در ساخت بخیه جراحی، سیم گیتار و سه تار و جلد کتاب و…  هم کاربرد دارند.

بیشتر بخوانید: سفره یکبار مصرف کاغذی

انواع نایلون دسته موزی که دسته ان در خود نایلون است نه در خارج آن، بیشتر برای استفاده در فروشگاه های پوشاک است و استفاده دیگری ندارد و نمی توان بار بیشتر از پنج کیلو را در آن ها گذاشت.

پرفروش ترین نایلون پلاستیکی در کشور

پرفروش ترین نایلون پلاستیکی در کشورفروش انواع نایلون با توجه به مصرف آنها و کاربردهای مصرفی متفاوت خواهد بود. مثلا در فروشگاه ها برای فروش مواد خود از نایلون های دسته دار و چاپی استفاده می کنند که جنبه تبلیغاتی هم دارد.

و همچنین زمان هم در کاربرد یک نوع نایلکس دسته دار فروشگاهی تاثیر دارد مثلا در فصل بهار در شمال از نایلون های متری زیاد استفاده می شود برای روی شالی. قیمت متری نایلون را با مراجعه به فروشگاه ها و یا سایت ها می توان جستجو کرد و یافت.

پرفروش ترین نایلون پلاستیکی در کشور می توان به نایلکس سفید، دسته موزی، کیسه زباله و… نام برد.

خرید کیلویی نایلون دسته دار رولی

خرید کیلویی نایلون دسته دار رولیخرید و فروش کیلویی نایلون را می توان در فروشگاه ها و مراکز فروش نایلون انجام داد. خرید نایلون کیلویی در مقایسه با خرید بسته ای و خرید تکی به صرفه تر است برای خریدار. نایلون دسته دار رولی هم در بسته بندی و یا به صورت کیلویی می توان خرید.

نایلون های رولی کاربردهای بسیاری دارند مثلا نایلون های کیسه زباله بزرگ مشکی که برای سطل های زباله استفاده می شود. یا کیسه نایلون رولی دسته دار سفید که معمولا برای خرید در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها استفاده می شود که می تواند برای فروشگاه مواد غذایی یا مواد شوینده و … برای تبلیغات استفاده گردد.