عملکرد بهتر دانش آموزان با مصرف منظم شیر

دیویس و همکاران (2017) دریافت که میانگین مقدار شیر مصرف شده در بین دانش آموزان مهدکودک تا کلاس دوم 59.5 گرم (2.1 اونس) در دانش آموزانی که شیر شکلات مصرف نمی کردند و 68 گرم (2.4 اونس) در دانش آموزانی که شیر شکلات مصرف می کردند، بود.

برای اطلاع از این موضوع که یک لیتر شیر چند لیوان است می توانید به این سایت مراجعه نمایید.

میانگین مقدار شیر هدر رفته توسط این دو گروه بین 3 تا 5 اونس بود.

شیر در هر وعده غذایی به دلیل مقدار زیادی شیر هدر رفته، نویسندگان به اهمیت بررسی داده‌های ضایعات نوشیدنی و بشقاب در سطح فردی در مطالعات بعدی برای ارزیابی تغییرات در مصرف دانش‌آموزان و دریافت مواد مغذی از وعده‌های غذایی مدرسه اشاره کردند.

دیویس و همکاران (2017) همچنین دریافت که مصرف شیر به طور کلی تنها 8.5 گرم (0.3 اونس) کمتر برای مصرف کنندگان شیر غیرشکلاتی و 11.35 گرم (0.4 اونس) برای مصرف کنندگان شیر شکلات زمانی که شیر شکلات به عنوان یک گزینه نوشیدنی از ناهار مدرسه حذف شد کمتر بود.

برای دانستن اینکه یک کیلو گوشت برای چند نفر قیمه مناسب است می توانید اطلاعات خود را کاملتر نمایید.

این نتیجه ممکن است نشان دهد که دانش‌آموزان جوان‌تر زمانی که دیگر شیر طعم‌دار ارائه نمی‌شود، تمایل بیشتری به تغییر به شیر ساده دارند، اما این تأثیر در مورد کودکان بزرگ‌تر که نیازهای تغذیه‌ای آنها همچنان از مصرف شیر مایع بهره می‌برد، رخ نمی‌دهد.

کودکانی که شیر طعم‌دار مصرف می‌کنند، تمایل به دریافت کمتر نوشابه و آب میوه دارند (جانسون و همکاران، 2002) و باید پروتئین، کلسیم و اسیدهای آمینه ضروری شیر را در مقایسه با افرادی که شیر مصرف نمی‌کنند، دریافت کنند.

برای رشد تجارت و سرمایه گزاری می توانید با ورود به سایت اراد برندینگ به راحتی با مشاوران متخصص در این حوضه تماس برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

این باعث می شود که شیر طعم دار جزء بسیار مهمی از مواد مغذی دریافتی در کودکان و نوجوانان باشد.

شیر طعم‌دار دارای همان مقدار مواد مغذی اصلی (مانند پروتئین، کلسیم، اسیدهای آمینه ضروری) با شیر بدون طعم است.

با این حال، به دلیل تأثیر آن بر افزایش مصرف کلی، شیر طعم‌دار این پتانسیل را دارد که دریافت چندین ماده مغذی ضروری از جمله کلسیم، فسفر، پتاسیم، ویتامین D و ویتامین A را افزایش دهد (جانسون و همکاران، 2002؛ مورفی و همکاران.

برای فهمیدن و کاربرد انواع محصولات نظیر وایتکس و آلومینیوم می توانید با مراجعه به این سایت اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایید.

، 2008؛ نیکلاس و همکاران، 2013؛ هنری و همکاران، 2015). همانطور که قبلاً بحث شد، مصرف این مواد مغذی در دوران کودکی و نوجوانی برای سلامت مادام العمر حیاتی است.

  • منابع:
    1. Invited review: Maintaining and growing fluid milk consumption by children in school
  • تبلیغات: 
    1. زرشک قرمز کوهی جنگلی بی دانه
    2. قیمت پارچه لگ طرح دار ضخیم
    3. پخش کننده تیشرت شلوار ورزشی زنانه
    4. عرضه آنلاین دستگاه cnc طلا