ضخامت کیسه فریزر رولی

یکی از کالاهای پرمصرف در امر بسته بندی به خصوص در بخش خانگی، کیسه فریزر رولی می باشد که همان طور که از نام آن مشخص است این کیسه های نایلونی بیشتر برای بسته بندی مواد غذایی مختلف و قرار دادن آن در فریزر استفاده می شود، که ضخامت کیسه فریزر رولی بسیار مهم می باشد، به طور کلی ضخامتهای متنوع در بازار موجود است، در نظر داشته باشید کیسه فریز رولی که ضخامت استانداردی دارد در برابر پارگی بسیار مقاوم می باشند از این رو این نوع از کیسه فریزرها همواره از فروش خوبی در سطح بازار برخوردار است.

ضخامت کیسه فریزر رولی

ضخامت کیسه فریزر

ضخامت کیسه فریزر یکی از پرفرش ترین محصولات بسته بندی نایلونی در کاربردهای مختلف و بسته بندی مواد غذایی و فریز کردن سالم آنها کیسه فریزر با ضخامت متنوع است، از این رو با توجه به نیاز بالای مراکز فروش به این نوع کیسه، پخش کنندگان انواع کیسه فریزر در صدد هستند تا با کیفیت حداکثری انواع کیسه فریزر با کیفیت بدون واسطه را، برای خرید خریداران، عرضه کنند، همان طور که می دانید کیسه فریزر از جمله ملزوماتی است که باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد تا آن کارایی لازم را داشته باشد در ادامه به بررسی کیفیت کیسه فریزر مطلوب می پردازیم که در خرید کیسه فریزر باید به آن توجه کرد:

کیسه فریزر باید رنگ مناسب داشته باشد، امروزه کیسه فریزرهای رنگی در بازار فروش به خریداران عرضه می گردد، اما نکته ای که مطرح است این است که استفاده از کیسه فریزر بی رنگ و شیشه ای از کیفیت مناسب و استاندارد، برای بسته بندی مواد غذایی برخوردار است.

مطلب دیگر که در بررسی کیفیت کیسه فریزر به آن باید توجه کرد دوخت کیسه فریزر می باشد که باید کاملا محکم و بهم چسبیده باشد، زیرا گاها در هنگام استفاده از کیسه فریزهای بی کیفیت به این معضل برخورده اید که کیسه فریز نامرغوب از قسمت دوخت به دو قسمت تقسیم شده و باعث پراکندگی مواد غذایی بسته بندی شده می شوند.

یک کیسه فریزر با کیفیت باید از ابعاد استاندارد برخوردار باشد بطوری که برای کیسه فریزر کوچک و بزرگ استانداردهای لازم وجود دارد تا آن کارایی لازم را داشته باشند، نایلون فریزری باید مقاومت بالا و مناسب باشد به طوری که استفاده ی ان در صنعتهای مختلف بسیار راحت باشد.

کارخانه های تولید کننده، انواع بسته بندی مناسب، برای نایلون فریزر طراحی کرده اند تا علاوه بر استفاده راحت تر خریدار، فروش بالا نیز داشته باشند. در ادامه به برخی ویژگی کیسه فریزر مرغوب با مقاومت بالا می پردازیم:

اولین مورد گفته شده در کیسه فریزر این است که این نوع کیسه ها باید از جنس مقاوم و استانداردی ساخته شود تا بعد از مصرف مکرر در طولانی مدت پاره نشوند و مقاومت کیسه فریزر بالا باشد. پلاستیک به کار رفته در کیسه فریزر از جمله نکات مهم در تولید کیسه فریز می باشد، که آن استاندارد لازم از سازمان های نظارت داشته باشد، زیرا همان طور که می دانید از کیسه فریزر برای بسته بندی انواع مواد غذایی استفاده می شود، که استفاده از پلاستیک با ناخالص های ناسالم می تواند، سلامتی انسان را طولانی مدت به خطر بیاندازد.

علاوه بر مسئله بهداشتی در پلاستیک کیسه فریزر، مقاومت و دوام آن نیز مطرح است که پلاستیک مرغوب به کار رفته باعث افزایش مقاومت کیسه فریزر می شود. امروزه کیسه فریزر در انواع شکل و طرح وارد بازار می شود از جمله مدل ساده، زیپ دار و مدل پرسی که بسته به نیاز می توان اقدام به خرید انواع مختلف آن کرد.

کیسه فریزر رولی

کیسه فریزر رولی می توان اینگونه بیان کرد که که کیسه فریزرها در کارخانه ی تولیدی به صورت مناسب بسته بندی و روانه بازار فروش می شوند، چندین مدل برای بسته بندی این محصول وجود دارد که می تواند رولی، مدل دستمالی یا مدل ساده باشد، در مدل رولی استفاده کننده می تواند به راحتی از آن استفاده نماید، مدل دستمالی نیز از جمله طرح های بسته بندی برای کارایی بهتر و راحت است، بطور که مصرف کننده فقط با کشیدن محصول، کیسه مورد نظر را استفاده می نماید و همانند طرحهای به کار برده در پاکتهای کاغذ دستمالی می باشد؛ اما درمدل ساده فقط تعداد زیادی از این محصول به صورت فله ای بسته بندی شده اند که به نسبتا طرحهای دیگر از مصرف به نسبت پر زحمتی برای برداشتن آن برخوردار است.

این مجموعه از برترین مراکز و فروشگاه عمده کیسه فریزر در مارکهای ایرانی و خارجی است که سعی در ارائه بهترین کیسه فریزر مقاوم و با کیفیت به خریداران محترم می باشد، این بازرگانی سعی دارد، بهترین نایلون فریزری را با کیفیت کامل و مرغوبیت بالا به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها و دلالان بازاری با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار دهد ؛ تنها هدف این بازرگانی رفع نیاز های مردم با پرداخت هزینه های کم و در کمترین زمان می باشد و محصولات خود را به صورت الکترونیکی و در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

این مرکز یکی از مراکز توزیع کیسه فریزر مرغوب در بازار می باشد؛ که به عنوان فروشنده انواع کیسه فریزر، با کیفیت ترین کیسه فریزر را به فروش می رساند؛ این محصول یکی از گزینه های مناسب برای بسته بندی مواد غذایی، چون این نوع کیسه ها از نظر کیفی بالا و هم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرف می باشند، این مرکز یکی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع کیسه فریزر، سعی دارد قیمت انواع کیسه فریزر خود را بسیار معقول و اقتصادی قرار دهد. این بازرگانی هم چنین، بهترین کیسه فریزر را با کیفیت کامل و مرغوبیت بالا به صورت مستقیم در اختیار خریداران محترم قرار می دهد؛ تنها هدف این بازرگانی رفع نیاز های مردم با پرداخت هزینه های کم و در کمترین زمان می باشد، در آخر باید خاطر نشان کرد یکی از دغدغه های اصلی این مجموعه توجه به کیفیت محصولات فروشی خود و قیمت گذاری منصفانه است که یکی از نشانه های مشتری مداری این مرکز است که باعث فروش بالای محصولات این مجموعه در بازه زمانی مشخص شده است.

شما خریداران محترم می توانید برای خرید انواع کیسه فریزر در انواع سایز و بسته بندی استاندارد از مارکهای ایرانی و خارجی به صورت عمده، با شماره های ثبت شده در سایت فروش ما، با کارشناسان مجرب در بخش فروش در ارتباط باشید.