سفره یکبار مصرف 50 100 متری پیکو پلاست

یکی از محصولاتی که از گذشته های دور تاکنون،همواره مورد استفاده بوده ودر واقع از ملزومات ضروری ولازم زندگی انسان‌ها به شمار می‌رود وبسیار مورد توجه است،سفره میباشد.مانند هر محصول دیگری سفره ها هم در گذر زمان دچار تغییرات مثبت زیادی شده اند،یکی از تحولاتی که دیرزمانیست در بازار این محصول پرطرفدار بوجود آمده است، تبدیل شدن سفره های پلاستیکی معمول چند بار مصرف به سفره های یکبار مصرف میباشد، ودر واقع این تحول هم مانند تمام دگرگونیهای زندگی بشری که در جهت رفاه وآسایش هر چه بیشتر انسانهاست، از این قاعده وقانون مستثنی نمیباشدوبه طرز شگفت آوری باعث راحتی همه اقشار جامعه بشری وبه خصوص بانوان خانه دار گردیده است.

سفره های یکبار مصرف از زمان پیدا یششان، روز به روز دچار تغییرات عدیده ای شده اند که این تغییرات بیشتر در جهت کیفیت ودوام بیشتر، تنوع در طرح ورنگ آنها میباشد.

بسته بندی سفره های یکبارمصرف به گونه ای است که علاوه بر شکیل تر شدن این محصول در هنگام فروش به جابجایی راحت تر آن نیز کمک شایانی مینماید.لازم به ذکر است که انواع سفره های یکبار مصر ف نه تنها در منزل ودر جمع های خانوادگی بلکه در بیرون از منزل ودر برگزاری مجالس ومیهمانیهای مختلف نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.وشما میتوانید باخیالی آسوده در هنگام گردش در طبیعت ، رفتن به کوه وجنگل وحتی اردوهای دانش آموزی ازسفره های یکبار مصرف استفاده کنید وخودتان متوجه خواهید که از هر لحاظ بسیار مقرون به صرفه تر از سفره های پلاستیکی معمول میباشد.

سفره های یکبار مصرف پیکو پلاست افتخار این را دارند که همواره یار نام آشنای تمام خانواده های ایرانی می‌باشند ومیتوانند در لحظات تلخ وشیرین زندگی آنها سهیم باشند.سفره های یکبار مصر ف امروزه با نام‌های متفاو تی در بازار عرضه می‌شود ودر اختیار مشتریان قرار می‌گیرند ودر این میان سفره یکبار مصرف پیکو پلاست نام پرآوازه ای بر ای اکثر خانواده هاست وبدون اغراق کارخانه تولید کننده این محصول توانسته است هم در بازارهای داخلی وهم در صادرات جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد ونظرات بسیاری را تامین نماید.

خرید عمده سفره های یکبار مصرف می‌تواند بسیار مقرون به صرفه تر باشد بدون اینکه دغدغه پارگی ویا فرسوده شدن آن را در اثر گذشت زمان داشته باشید.








سفره یکبار مصرف 50 100 متری پیکو پلاست

قیمت سفره یکبار مصرف 50 متری

۱.سفره های یکبار مصرف ۵۰ متری

امتیازات سفره های یکبارمصرف:

*.استفاده راحت در سفر

نمونه نایلونی سفره های یکبار مصرف بسیارنازک بوده و ضخامت بسیار کمی دارند وبه همین علت برای سفر بسیار مناسب هستند وشما میتوانید به راحتی از این سفره ها استفاده کرده وبعد از مصرف در سطل زباله بیندازید

*.تنها سفره نیست

مزیت دیگر سفره های یکبار مصرف این است که شما می‌توانید از نمونه های با کیفیت آن که البته ضخامت بیشتری دارند نه تنها بعنوان سفره که بعنوان رومیزی هم استفاده کنید با این سفره ها جلوه زیبایی به میز پذیرایی خود ببخشید

*استفاده در اردوهای دانش آموزی

دانش آموزان در هنگام رفتن به اردوهای مدرسه ، میتوانندبه راحتی وبدون نگرانی از اشغال شدن فضای زیاد ، آن را را در کوله پشتی خود قرار داده واز استفاده راحت آن در میان دوستانشان لذت ببرند.

سفره های یکبار مصرف ۵۰ متری:

به لحاظ اندازه مناسبترین اندازه برای مصارف خانگی میباشد.در مبحث سفره های یکبار مصرف همانطور که از نام آن پیداست فقط برای یکبار مصرف مورداستفاده قرار می‌گیرد وچندان کیفیت این سفره ها مورد نظر نمیباشد.سفره های یکبار مصرف ۵۰ متری بیشتر در مهمانی های کوچک خانوادگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سفره یکبار مصرف 100 متری

سفره یکبار مصرف 100 متری .سفره های یکبار مصرف ۱۰۰ متری

سفره های یکبار مصرف پیکو پلاست ۱۰۰ متری ،دارای طرحهای متنوع زیادی میباشد که در میان آنها دوخت ستاره ای آن به دلیل زیبایی چشمگیر وقابل توجه آن ، مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است و از این ابعاد بیشتر در برگزاری میهمانی‌ها می‌توان استفاده نمود ومیتواند برای حداقل ۱۰۰ نفر مهمان کافی باشد

مزایا:

*بسته بندی

بسته بندی شکیل وقابل حمل سفره های یکبار مصرف هم یکی دیگر از امتیازات ویژه آنها به شمار می‌رود .جنس بسته بندی این محصول سلفون میباشد که به شکیل تر بودن آن وحمل وجابجایی راحت ترسفره های یکبار مصرف کمک شایانی نموده است

*دسترسی آسان

سفره های یکبار مصرف به راحتی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد ومیتوان

برای خرید آن علاوه بر مراجعه حضوری به فروشگاه های سراسر کشور، آن را به شیوه اینترنتی نیز خریداری نمود.

بسته بندی این سفره ها به گونه ای میباشد.که علاوه بر شکیل تر شدن این محصول در هنگام فروش به جابجایی راحت تر آن نیز کمک شایانی مینماید.لازم به ذکر است که انواع سفره های یکبار مصر ف نه تنها در منزل ودر جمع های خانوادگی بلکه در بیرون از منزل ودر برگزاری مجالس ومیهمانیهای مختلف نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.وشما میتوانید باخیالی آسوده در هنگام گردش در طبیعت ، رفتن به کوه وجنگل وحتی اردوهای دانش آموزی از آن استفاده کنید وخودتان متوجه خواهید که از هر لحاظ بسیار مقرون به صرفه تر از سفره های پلاستیکی معمول میباشد.

سفره یکبار مصرف نایلونی 50 متری پیکو پلاست

.کارخانجات زیادی در جای جای کشور ما عهده دار تولید این محصول باارزش می‌باشند از جمله یکی از کارخانجات معتبر وصاحب نام در این عرصه ، کارخانه تولید سفره یکبار مصرف پیکو پلاست است که توانسته است در طول سال‌های اخیر سرافراز این میدان باشد. وبه خاطر تنوع محصولات وکیفیت ومرغوبیت، سفره های پیکو پلاست حرف اول را در بازار رقابت بزند.

از مزایای این نوع از سفره یکبار مصرف:

.*جلوگیری از اتلاف وقت

استفاده از سفره های یکبار مصرف باعث شده است تا به طور قابل توجهی در زمان افراد صرفه جویی شودوخانواده ها بتوانند مدت زمان بیشتری را در کنار یکدیگر سپری کنند

*صرفه جویی در مصرف آب

با توجه به خشکسالی‌های بوجود آمده در سالیان اخیر در سراسر دنیا وبخصوص در کشور ما عاقلانه است تا با هر روشی هر چند کوچک در حفظ منابع آبی کشورمان سهیم باشیم

واستفاده از سفره های یکبار مصرف یکی از این موارد است

چرا ‌که بعد از استفاده به راحتی دور انداخته می‌شوند ونیازی به شستشوی آن ومصرف آب اضافه نمی‌باشد.

*تامین سلیقه های مختلف

طرحهای متنوع ورنگهای مختلف سفره های ی‌بار مصرف باعث شده است که هر کس با هر سلیقه ای بتواند آزادانه انتخاب کند وبا لذت بردن از نقش‌های گوناگون آن محیطی شاد ومفرح را برای خود وخانواده ودوستان بوجود آورد

*دوام واستحکام

سفره های یکبار مصرف با ضخامتهای متفاوت در بازار موجود است

‌و بسته به نیاز واینکه در چه جایی مورد استفاده واقع می‌شود،می‌توان از سفره های یکبار مصرف با درجه ضخامت کمتر ویا بیشتر بهره برد.

سفره یکبار مصرف 1000 12 25 متری

سفره یکبار مصرف 1000 12 25 متری سفره های یکبار مصرف ۲۵ ۱۲ ۱۰۰ متری

این سه اندازه سفره یکبار مصرف جزو پر مصرف ترین نوع سفره ها ی موجود است ‌که طرفداران بسیار زیادی دارد وبرای مجالس ِشلوغ از سفره های یکبار مصرف ۱۰۰ متری ودر مهمانی‌های خانوادگی ، از سفره های ۱۲ متری و۲۵ متری استفاده می‌شود.

لازم به یادآوری است که سفره های یکبار مصرف در دو نوع تجزیه پذیر وتجزیه ناپذیر تولید می‌شوند که همین امر نشان از توجه تولید کنندگان سفره های یکبار مصرف به محیط زیست ودغدغه آنها از این بابت است.

۷.جلوگیری از اتلاف وقت

استفاده از سفره های یکبار مصرف باعث شده است تا به طور قابل توجهی در زمان افراد صرفه جویی شودوخانواده ها بتوانند مدت زمان بیشتری را در کنار یکدیگر سپری کنند

۸. صرفه جویی در مصرف آب

با توجه به خشکسالی‌های بوجود آمده در سالیان اخیر در سراسر دنیا وبخصوص در کشور ما عاقلانه است تا با هر روشی هر چند کوچک در حفظ منابع آبی کشورمان سهیم باشیم

واستفاده از سفره های یکبار مصرف یکی از این موارد است

چرا ‌که بعد از استفاده به راحتی دور انداخته می‌شوند ونیازی به شستشوی آن ومصرف آب اضافه نمی‌باشد.

۹.تامین سلیقه های مختلف

طرحهای متنوع ورنگهای مختلف سفره های ی‌بار مصرف باعث شده است که هر کس با هر سلیقه ای بتواند آزادانه انتخاب کند وبا لذت بردن از نقش‌های گوناگون آن محیطی شاد ومفرح را برای خود وخانواده ودوستان بوجود آورد

۱۰.دوام واستحکام

سفره های یکبار مصرف با ضخامتهای متفاوت در بازار موجود است

‌و بسته به نیاز واینکه در چه جایی مورد استفاده واقع می‌شود،می‌توان از سفره های یکبار مصرف با درجه ضخامت کمتر ویا بیشتر بهره برد.

سفره یکبار مصرف شایسته مدل گل رول 25 متری

سفره های یکبار مصرف رولی با این ابعاد از معروفترین سفره ه های یکبار مصرف است که بخاطر رولی بودن بسیار ‌ خدمات را آسان نموده است

وبخاطرنقش ونگارها وطرح های زیبا در بسیاری از کافی شاپها ورستورانها مورد استفاده قرار می‌گیرد وعلاوه بر طرح های متنوع دارای رنگهای مختلفی نیز می‌باشد که توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب نموده‌است ورضایت بسیاری از آنها را به‌دنبال دارد.

سفره یکبار مصرف 40 4 50 متری

سفره یکبار مصرف 40 4 50 متری سفره های یکبار مصرف ۵۰ ۴ ۴۰ متری

این نمونه از سفره های‌یکبار مصرف کاغذی بیشتر در اداره جات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سفره یکبار مصرف بر حسب قیمت مواد اولیه پتروشیمی در هر کیلو گرم قیمت گذاری می‌شود وهر نوع سفارشی تاثیری در قیمت نهایی آن ندارد واز این جهت برای خریدار مقرون به صرفه تر میباشد.

واما از نمونه های بسیار پر فروش سفره های یکبار مصرف می‌توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

سفره های یکبار مصرف مجلسی ومجلل

سفره های یکبار مصرف ساده ورنگی

وسیله های ی‌بار مصرف با لمینت کاغذی

که موارد مصرف هر کدام را جداگانه بررسی خواهیم کرد.

سفره های یکبار مصرف مجلسی و مجلل همانطور که از عنوانش مشخص است بیشتر در برگزاری میهمانی‌ها ومراسمات مختلف وجشنهای عروسی وهمینطور رستوران‌ها مورد استفاده قرار میگیرد وبالطبع دارای اندازه ها وابعاد بزرگتر وکیفیت بهتری نیز می‌باشد.

سفره های یکبار مصرف ساده ورنگی بیشترین کاربرد را در مصارف خانگی ومهمانیهای کوچک خانوادگی بر عهده دارد وبا اندازه وابعاد کمتری تولید می‌شود.سفره های یکبار مصرف کاغذی بیشتر در اداره جات کاربرد دارد.

ناگفته نماند که درجه بندی کیفیت تولیدسفره های یکبار مصرف با یکدیگر متفاوت است

گاها” استفاده از مواد اولیه ضایعاتی به جای مواد اولیه نو می‌تواند تا حد زیادی در قیمت سفره یکبار مصرف تاثیر گذار واقع شود. تولید با مواد اولیه درجه ۲ و۳ اگر چه در قیمت تمام شده محصول تاثیر بسزایی می‌گذارد اما مطمئنا” سلامت مصرف کننده را به خطر می‌اندازد.

سفره یکبار مصرف 50 متری گلرنگ

نکات لازم وضروری در نحوه تولید سفره های یکبار مصرف:

*بهداشتی بودن مواد مصرفی:

استفاده کردن از مواد درجه یک در تولید سفره های یکبار مصرف از اهمیت ویژه ای برخوردار است.استفاده از مواد اولیه درجه ۲ ودرجه ۳ در ساخت ماده اصلی باعث کاهش کیفیت این محصولات می‌گردد.

* استفاده از رنگهای مجاز واستاندارد:

رنگهایی که در تولید سفره های یکبار مصرف کاربرد دارد نه تنها از نظر زیبایی اهمیت فوق‌العاده ای دارد بلکه به لحاظ بهداشتی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.چرا که استفاده از رنگهای غیر استاندارد وغیر مجاز علاوه بر تاثیر درشکل ظاهری محصول، در سلامتی افراد جامعه نقش بسزایی دارد چه بسا که قرار گرفتن در مجاورت نان گرم وترکیب شدن رنگهای غیر مجاز با حرارت نان باعث انتقال مواد شیمیایی به بدن می‌شود وسلامتی افراد را تهدید می‌نماید .

سفره یکبار مصرف طرح دار گلرنگ در طرح های متنوع وابعاد مختلف به بازار عرضه میشود ومیتواند با نقشهای گوناگون خود، تمام سلیقه ها را تحت تاثیر قرار بدهد

خرید سفره های یکبار مصرف بسیار زیاد است ورونق بازار آن قابل توجه است

اما باید توجه داشت ک تاریخ انقضای سفره های یکبار مصرف ۳ سال میباشد

از این رو بهتر است که سفره ها را با توجه به میزان نیاز خریداری نمود ودر صورت مصرف محدود،استفاده از متراژهای بیشتر توصیه نمی‌شود.

سفره یکبار مصرف پنگوئن رول 50 متری

سفره یکبار مصرف پنگوئن رول 50 متری

سفره های یکبار مصرف به راحتی در دسترس همگان قرار دارد ودر صورت خرید عمده آن از مراکز فروش اصلی ومعتبر عرضه آن با قیمت تولیدی انجام می‌گیرد که از این بابت صاحبان کالا ومشاغل ومغازه داران محترم می‌توانند با مراجعه به مراکز فروش اصلی آنها را با قیمت تولیدی تهیه نمایند.

سفره یکبار مصرف پنگوئن :

هر بسته حاوی ۵۰ قطعه سفره با ابعاد ۱۱۰×۱۰۰ سانتی متر قابل استفاده تا ۵۰ متر را صورت مصرف پیوسته میباشد. قیمت به صرفه این محصول وکیفیت مناسب آن باعث استقبال خریداران از آن گردیده است.

سفره یکبار مصرف 6 60 70 متری

۶ بسته ۶۰ تایی و۷۰ تایی را شامل می‌شود که این نوع از بسته بندی خرید آن را بسیار به صرفه تر نموده است.

.سفره های یکبار مصرف کیلویی

قیمت سفره یکبار مصرف بر حسب قیمت مواد اولیه پتروشیمی در هر کیلو گرم قیمت گذاری می‌شود وهر نوع سفارشی تاثیری در قیمت نهایی آن ندارد واز این جهت برای خریدار مقرون به صرفه تر میباشد.

واما از نمونه های بسیار پر فروش سفره های یکبار مصرف می‌توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

سفره های یکبار مصرف مجلسی ومجلل

سفره های یکبار مصرف ساده ورنگی

سفره های یکبار مصرف با لمینت کاغذی

که موارد مصرف هر کدام را جداگانه بررسی خواهیم کرد.

سفره های یکبار مصرف مجلسی و مجلل همانطور که از عنوانش مشخص است بیشتر در برگزاری میهمانی‌ها ومراسمات مختلف وجشنهای عروسی وهمینطور در هتل ها ورستورانها مورد مصرف قرار می‌گیرد.

سفره های ساده ورنگی بیشتر مصرف خانوادگی داشته

وسفره های یکبار مصرف کاغذی هم بیشتر در اداره جات وکارخانجات برای سرو غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد .


سفره یکبار مصرف 80 8 90 9 متری

سفره یکبار مصرف 80 8 90 9 متری سفره های یکبار مصرف ۹ ۹۰ ۸۰ ۸ متری

منظور ازسفره های یکبار مصرف در این ابعاد چیست؟

بسته بندی رول های سفره ها ۸ بسته ۸۰ تایی ویا ۹ بسته ۹۰ تایی .

ابعاد مختلف ، تنوع طرح ورنگ، وکیفیت و دوام سفره های یکبار مصرف از امتیازات ویژه آنها به شمار می‌رود. انتخاب سفره های یکبار مصرف باعث شده است که در انجام بسیاری از کارهای اضافه وبیهوده صرفه جویی گردد واوقات بیشتری را در کنار خانواده سپری کرد.قیمتهای متفاوت سفره های یکبار مصرف وابعاد مختلف وطرحهای متنوع آنها ، نظرات بسیاری از خانواده ها را به خود جلب نموده ،به جز جدایی ناپذیر زندگی های امروزی تبدیل شده است.لازم به یادآوری است که سفره های یکبار مصرف در دو نوع تجزیه پذیر وتجزیه ناپذیر تولید می‌شوند که همین امر نشان از توجه تولید کنندگان سفره های یکبار مصرف به به محیط زیست ودغدغه آنها از این بابت است.