سفره یکبار مصرف پلاستیکی شیشه ای ذرت ذغالی

امروزه با افزایش مشغله های کاری و پیشرفت تکنولوژی دیگر کمتر کسی از سفره های قدیمی و مجالس شادی و عزا استفاده می شود چرا که انواع سفره یکبار مصرف پلاستیکی نظیر؛ شیشه ای ذرت ذغالی، رولی، گیاهی و… وارد بازار شده که کار را برای همگان آسان ساخته است. در واقع این نمونه سفره در انواع طرح و رنگ با ابعاد مختلف و پر فراز دار وجود دارد که می توان از آن جهت زیرانداز پلاستیکی کودکان در هنگام غذا خوردن استفاده کرد چرا که خاصیت ضد آب دارد و از آلوده شدن فرش زیرین جلوگیری می کند.

سفره یکبار مصرف پلاستیکی شیشه ای ذرت ذغالی

سفره یکبار مصرف پلاستیکی

سفره یکبار مصرف پلاستیکی از نمونه سفره های بسیار پر کاربرد و پر فروش می باشد که از مواد پلی اتیلن و با استفاده از دستگاه های مجهز و به روز و توسط کارخانه های معروف تولید و در داخل و خارج کشور عرضه می گردد. این نمونه سفره ها کار را برای بانوان خانه دار و شاغل آسان ساخته زیرا؛ دیگر میزبان مجبور نیست در مواقع مهمانی زمانی را به پاک کردن و شستن سفره های قدیمی بدهد.

از مزیت های دیگر سفره یکبار مصرف پلاستیکی می توان؛ قابلیت انداختن و جمع کردن آسان، ضد آب بودن، وزن سبک، قیمت مناسب و قابلیت حمل و نقل راحت را نام برد. این سفره ها هم چنین برای مسافرت بهترین گزینه است زیرا فضای کمی را اشغال می کند و بعد از استفاده دور انداخته می شود.

سفره یکبار مصرف شیشه ای

سفره یکبار مصرف شیشه ای نمونه ای از انواع سفره های یکبار مصرف پلاستیکی نوع شیشه ای آن است که ظاهری لوکس و شیک دارد از این رو برای مجالس شادی، استفاده فراوانی می شود. سفره یکبار مصرف شیشه ای جنسی بسیار ضخیم و محکم دارد بنابراین به آسانی پاره نمی شود و قابلیت دوخت پذیری و ضربه پذیری عالی دارد.

این نوع سفره طرح های بسیار متنوعی دارد و روحیه افراد با دیدن این طرح ها در هنگام غذا خوردن باز می شود در حقیقت در روند تولید این سفره ها از مواد شیمیایی بسیار اندکی استفاده شده و طبق تمام استاندارد های بهداشتی تولید شده است بنابراین خطری برای انسان و محیط زیست ایجاد نمی کند.

سفره یکبار مصرف ذغالی

سفره یکبار مصرف ذغالی همان طور که از نامش پیداست ظاهری کدر رنگ دارد چرا که در روند تولید آن از مواد ضایعاتی و کربنی استفاده شده است. این نوع سفره را می توان در محیط های که به یک عایق پلاستیکی نیاز است، استفاده کرد.‌ در واقع این نوع سفره نسبت به مدل های دیگر از قیمت کمتری برخوردار است از این رو برای جلوگیری از نفوذ آب در محیط های سرباز گزیده مناسبی می باشد ولی دقت کنید برای صرف غذا از آن استفاده نکنید چرا که استاندارد های بهداشتی در تولید آن رعایت نشده است.

سفره یکبار مصرف رولی

سفره یکبار مصرف رولی یک نمونه پر فروش سفره یکبار مصرف نوع رولی آن است که از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه پلیمری و با رعایت تمام استاندارد ها تولید شده است بنابراین کیفیت و استاندارد بودن آن توسط وزارت بهداشت تایید شده است. این نوع سفره از آن جایی که رولی است، قابلیت حمل و نقل و انداختن بسیار آسانی دارد. برای مجالسی که تعداد مهمانان بالا است با استفاده از سفره یکبار مصرف رولی می توان در عرض چند دقیقه مکان مورد نظر را سفره انداخت.

مزیت خوب این نمونه سفره، پر فراز بودن آن است یعنی هر یک متر از محل پرفراز جدا می شود بدون این که سفره پاره یا نامنظم گردد. از دیگر مزیت های آن؛ مقاومت در برابر کشش، پارگی، غذای داغ و آب است از این رو اگر به خوبی از آن استفاده شود می توان مجدد از آن استفاده کرد ضمنا این سفره برای مسافرت نیز مناسب است.

سفره یکبار مصرف سلفونی

سفره یکبار مصرف سلفونی وزن سبک و جنس نازکی دارد و حتما وجود آن را در اکثر رستوران های شلوغ مشاهده کرده آید. این سفره در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارد از این رو می توان آن را با تم محیط ست کرد. معمولا در رستوران ها که امکان تعویض مجدد سفره وجود ندارد، کارکنان چند لایه از سفره یکبار مصرف سلفونی را روی هم پهن می کنند تا به محض کثیف شدن بتوانند لایه رویی را برداشته و لایه زیری تمیز باشد.

این نمونه سفره نیز قیمت بسیار مناسبی دارد و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. از آن می توان به عنوان رومیزی و سفره کودک استفاده کرد و پس از کثیف شدن دور انداخت چرا که از مواد یکبار مصرف ساخته شده است.

سفره یکبار مصرف شیشه ای ساده

سفره یکبار مصرف شیشه ای ساده سفره یکبار مصرف شیشه ای ساده ظاهری کاملا ساده و عاری از طرح و رنگ دارد به همین دلیل از جمله ارزان ترین و پر فروش ترین نوع سفره به شمار می رود. معمولا افراد با خود می گویند سفره یکبار مصرف که قرار است دور انداخته شود پس نوع ارزان آن از همه بهتر است که هزینه ای هم صرف آن نشود. از این نوع سفره به دلیل قیمت کم برای زیر انداز سبزی و خشکبار استفاده می کنند هم چنین در محیط های که می خواهند رطوبت به این طرف نزند نیز کاربرد دارد. تمام این دلایل، زمینه صادرات این نوع سفره را بیش از پیش کرده است و از این رو متقاضیان زیادی دارد.

سفره یکبار مصرف ضد آب

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که کودکتان در هنگام غذا خوردن آب یا نوشیدنی خود را روی فرش ریخته باشد در این حال تمیز کردن فرش کار خیلی دشواری است ولی اکنون می توان با خرید سفره یکبار مصرف ضد آب دیگر نگران این مشکل نبود چرا که این سفره هم قیمت مناسبی دارد و هم کیفیت عالی. در وافع خاصیت خوب این سفره، ضد آب بودن آن است از این رو به هیچ وجه رطوبت به زیر سفره نفوذ نمی کند و می توان سر آخر همراه با سفره جمع کرد.

سفره یکبار مصرف ضد آب دارای چند لایه است و در متراژ های گوناگون با قابلیت چاپ پذیری عالی تولید می گردد. در تولید این سفره ها از مواد اولیه مرغوب استفاده شده از این رو هیچ گونه حساسیت یا مواد شیمیایی ایجاد نمی کند و قابل بازیافت نیز می باشد.

سفره یکبار مصرف طلقی

سفره یکبار مصرف طلقی از بهترین و مقاوم ترین نوع سفره های یکبار مصرف، نوع طلقی آن می باشد که محبوبیت خاصی در بین طرفداران خود دارد. از مزیت های خوب این سفره می توان؛ ضخامت بالا، مقاومت زیاد در برابر کشش و ضربه های سطحی و سازگار بودن با محیط زیست را نام برد به همین دلیل از آن می توان در مکان ها و مراسمات مختلف استفاده کرد. مزیتی که این سفره را از سفره های دیگر مجزا می کند؛ مقاومت بالا در برابر حرارت و گرما است زیرا جنس آن از طلق مستحکم بوده که هیچ تغییر در برابر داغی پیدا نمی کند. اگر خانواده ای پر جمعیت هستید و بچه ها مدام غذای خود را روی سفره پخش می کنند بهتر است از این سفره استفاده کنید که مانع نفوذ غذا و رطوبت به اطراف می شود و سر آهر می توان روی آن را به راحتی تمیز کرد.

سفره یکبار مصرف طاقه ای

سفره یکبار مصرف طاقه ای در متراژ های زیاد وجود دارد از این رو فقط برای کسانی مناسب می باشد که قصد خرید عمده دارند و می خواهند به طور جزئی باز آن را بفروشند. در واقع خرید نوع طاقه ای آن از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است پس چنان چه استفاده زیادی از سفره یکبار مصرف دارید بهتر است نوع طاقه ای آن را انتخاب کنید. همین سایتی که مشاهده می کنید در زمینه خرید و فروش انواع سفره یکبار مصرف فعالیت گسترده ای دارد و بهترین نوع را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.

سفره یکبار مصرف لاکچری

سفره یکبار مصرف لاکچری سفره یکبار مصرف لاکچری معمولا در رنگ های مشکی طلایی و رنگ های که شما مد نظر دارید تا با فضای محیط و تم مورد نظر ست کنید، تولید می گردد و همان طور که از نامش مشخص است ظاهری لاکچری و منحصر به فرد دارد. از این نوع سفره می توان در مراسمات خاص و مهم و جشن تولد های عاشقانه استفاده کرد که زیبایی منحصر به فردی به محیط می بخشد. این سفره را حتی می توان با طرح قاشق و ظروف دیگر نیز هماهنگ کرد. از ظاهر شیک و مدرن آن که بگذریم، کیفیت آن نیز بسیار عالی است و از مقاومت خوبی در برابر عوامل فیزیکی برخوردار می باشد.

سفره یکبار مصرف مجلل

امروزه سفره یکبار مصرف مجلل از میزان تقاضای بسیار بالایی برخوردار بوده و شرکت های تولید کننده با توجه به این حجم تقاضا، میزان تولیدات خود را گسترش می دهند. این نوع سفره در طرح های شیک و زیبا و با کیفیت عالی تولید می گردد در واقع ظاهر آن به گونه ای است که دارای زرق و برق و رنگ های شاد است از این رو از آن بیشتر در مراسمات تشریفاتی و مهم استفاده می شود. سفره یکبار مصرف مجلل در برابر پارگی و کشش مقاوم بوده و قابلیت استفاده مجدد را نیز دارد.

بهتر است بدانید عوامل مختلفی روی قیمت این سفره تاثیر گذارند که مهم ترین عامل را می توان کیفیت مواد اولیه نام برد به طوری که هر چه مواد اولیه ساخت سفره بهتر و مرغوب تر باشد، ضخامت سفره بیشتر و ارزش اقتصادی آن نیز بیشتر است. طرح و رنگ و اندازه آن نیز مهم است سفره های مجلل و طرح دار همواره گران تر از انواع ساده هستند.

سفره یکبار مصرف رستورانی

سفره یکبار مصرف رستورانی سفره یکبار مصرف رستورانی به دلیل داشتن ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد از جمله بهترین و پر مصرف ترین نوع سفره است که از بهترین مواد اولیه و درجه یک ساخته شده است. کیفیت این سفره به حدی است که به آسانی پاره نمی شود و همان طور که از نام آن مشخص است بیشتر در محیط های رستورانی و هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد.

از دیگر ویژگی های آن ظاهر کاملا شفاف و جنس مقاوم است که به هیچ وجه در هنگام غذا خوردن جمع نمی شود. ضمنا این نوع سفره در انواع طرح و رنگ وجود دارد از این رو می توان مطابق با سلیقه خود آن را انتخاب کرد. بهتر است بدانید ظاهر درخشان سفره یکبار مصرف رستورانی سبب می شود که لوگوی رستوران به خوبی از روی میز قابل مشاهده باشد و در صورت ریختن نوشیدنی، به آسانی تمیز شود، خاصیت یکبار مصرف بودن آن باعث می شود که دیگر زمانی صرف شستن آن نشود و ظاهر رستوران منظم و مدرن به نظر آید.

سفره یکبار مصرف کریستالی

از شفاف ترین و درخشان ترین نوع سفره های یکبار مصرف، نوع کریستالی آن می باشد که در عرض ۱۲۰ سانتی متر تولید می شود از این رو برای تمامی میز ها مناسب است. اگر به دنبال رومیزی بسیار شیک و جذابی برای میز خود هستید و می خواهید چیدمان میز خیره کننده و زیبا باشد، پیشنهاد ما به شما انتخاب سفره یکبار مصرف کریستالی است که علاوه بر ظاهر منحصر به فرد، کیفیت مثال نزدنی دارد.

سفره یکبار مصرف کریستالی به جهت جنس کریستالی به صورت رولی عرضه می گردد از این رو می توان به راحتی به اندازه مورد نیاز از آن را جدا نمود ضمنا این سفره پرفراز دار است پس نگران نامنظم بیرون آمدن آن نباشید. مقاومت بالایی دارد و به آسانی دچار سوراخ و پارگی نمی شود. اگر به دنبال هم چنین سفره ای برای مجالس، رستوران و منازل خود هستید و می خواهید با کمترین هزینه حجم بالایی از این سفره را خریداری کنید، بهتر است همین حالا با یک کلیک ساده وارد سایت شده و پس از مشاهده انواع طرح و رنگ های جذاب محصولات ما، سفره مورد نظر خود را سفارش دهید.

سفره یکبار مصرف گرد

سفره یکبار مصرف گرد تنوع سفره های یکبار مصرف آن قدر بالا است که چشم هر بیننده ای را خیره می کند و قدرت انتخاب را بالا می برد. یکی از سفره هایی که ظاهر متفاوتی با نمونه های مستطیلی دارد، سفره یکبار مص فرگرد است که در ضخامت ها و ابعاد مختلف وجود دارد. این نمونه سفره دارای زمینه ای رنگی و بسیار جذاب است و برخی دارای چاپی طلایی و نقره ای در زمینه خود هستند که جلوه خاصی به آن بخشیده است.

بسته بندی سفره یکبار مصرف گرد به شکل شیرینگ و رولی است از این رو به آسانی می توان از آن استفاده کرد. مشخصه ای که این نوع سفره ها دارد این است که برچسبی گرد در سر و ته آن وجود دارد و مشخصات سفره بر روی آن درج شده است. این نمونه سفره پس از غذا خوردن به آسانی جمع می شود و دیگر نیازی به شستشو و تمیز کردن نیست. این نمونه سفره برای میز های گرد کاربرد گسترده ای دارد.