ساعت زنانه تیسوت از سرقت در طلا فروشی جلوگیری کرد

از نگین در ساعت زنانه تیسوت با کیفیت متوسط تا عالی استفاده می شود و با پین های پالت فولادی و عملکرد چنگال و غلتکی ساده در ساعت های ارزان قیمت (معروف به ساعت های پین پالت) استفاده می شود.

در قطار چرخ یک ساعت مدرن، دستیابی به نسبت افزایش تقریباً 1 به 4000 بین بشکه و چرخ فرار ضروری است. این شامل چهار جفت چرخ دنده است که نسبت هر جفت معمولا بین 6 به 1 و 10 به 1 است. مشکلات ویژه دنده، که با ظرافت زمین تشدید می شود. بنابراین هر گونه خطا در فاصله مرکزی، شکل، یا تمرکز نسبتاً مهمتر از قطارهای دنده بزرگتر است.

اولین حق ثبت اختراع مربوط به کاربرد جواهرات در ساعت در سال 1704 در لندن به ثبت رسید. الماس و یاقوت کبود استفاده شد. جواهرات مصنوعی ساخته شده از آلومینا پودر ذوب شده در حال حاضر معمولا استفاده می شود.

جواهرات ساعت جلا بسیار بالایی دارند. قطر بیرونی یکنواخت برای یاتاقان های جواهر بسیار مهم است، زیرا آنها در سوراخ هایی با اندازه دقیق کوچکتر از خود جواهرات فشرده شده و توسط اصطکاک در آنجا نگه داشته می شوند.

اولین حق ثبت اختراع ساعت جیبی خود سیم پیچ در سال 1780 در لندن به ثبت رسید. یک اختراع انگلیسی که در سال 1924 به ثبت رسید، ساعت مچی خود سیم پیچ توسط لوئیس رکوردون، حاوی وزنه ای چرخان است که در مرکز حرکت چرخانده شده و به لوله متصل شده است.

درختکاری از طریق چرخ ها و چرخ دنده های کاهش. ساعت مدرن‌تر خود سیم پیچی دارای وزنه یا روتوری است که 360 درجه می‌چرخد و در هر دو جهت می‌پیچد.

ساعت یک ساعت قابل حمل است که برای حمل یا پوشیدن توسط یک شخص در نظر گرفته شده است. به گونه ای طراحی شده است که علیرغم حرکات ناشی از فعالیت های فرد، یک حرکت ثابت را حفظ کند.