روند پیشرفت بازار تحریر

به نظر می رسد که تأثیر چهار بازیگر برتر بازار بر بقیه صنعت بسیار قوی است، با بازیکنان محلی ایمن و جاه طلبانه از روندهای ایجاد شده توسط رهبران بازار پیروی می کنند.

وضعیت قبلی قیمت های پوشه مقوایی گیره دار را حفظ می کنند و نسبت به نیازهای مشتریان نهایی، به ویژه کودکان مدرسه ای/والدین روستایی حساسیت کمی نشان می دهند (جدول 5).

هیچ یک از بازیگران بزرگ در موقعیتی نبودند که کانال های تحویل آخرین مایل را برای ارائه نوت بوک در طول سال و حفظ عرضه نوت بوک های مقرون به صرفه در طول سال ایجاد کنند (پرابهاکار، 2018).
ایجاد یک استراتژی دوگانه
کلاریون وظیفه پرداختن به زنجیره ارزش کسب و کار پوشه دکمه دار مدرسه را در دو سطح بر عهده گرفت: در ابتدا، شناسایی محرک‌های هزینه تولید نوت‌بوک‌ها و سپس شناسایی چگونگی به حداقل رساندن هزینه‌ها در سطح تولیدکننده محلی.

به این فکر کرد که آیا می‌تواند هزینه‌های تولید را با ایجاد درآمد در فرصت جریان و عملیاتی کردن آن افزایش دهد و احساس کرد که ممکن است به یک استراتژی تغییردهنده بازی تبدیل شود.

ثانیاً، نقش شبکه مدیریت منطقه را تشخیص داد و فکر کرد که ایجاد یک کانال توزیع جدید برای دفترچه‌های مدرسه با درگیر شدن با آنها، به کلاریون کمک می‌کند تا به هر مدرسه در منطقه برسد و به آن خدمت کند. می تواند به مسائل مربوط به کارایی و پاسخگویی بپردازد.

کلاریون امیدوار بود که راهبرد تولید پوشه گیره دار فلزی به خدمات موفقیت آمیز به چندین گروه از مشتریان – کودکان مدرسه، مدیریت مدرسه و مقامات اداری منطقه شود.

سازندگان و تامین کنندگان نوت بوک خواهان عرضه به موقع، قیمت مقرون به صرفه و پرداخت مطمئن برای لوازم التحریر عرضه شده هستند و اگر همه این طرفین بتوانند با پیگیری هدف ارائه یک دفترچه یادداشت مدرسه با کیفیت خوب و قیمت اسمی راضی باشند، Clarion یک کالای تمام عیار خواهد بود.

برنده دور Clarion به جای محدوده قیمت موجود بین 25 تا 30 روپیه، هدف خود را برای فروش یک دفترچه یادداشت به یک دانش آموز به قیمت 5 روپیه تعیین کرد.

Manoj Prabhakar، Alok و Abhishek تلاش کردند تا سه عملکرد متمایز از Clarion را برای دستیابی به یک پیشرفت سریع‌تر مدیریت کنند. منوج روی طراحی دفترچه، جلد و زونکن اداری کوچک آن کار کرد.

تخصص او در استراتژی خلاق به او کمک کرد تا نمونه هایی از نوت بوک ها را تهیه کند و آنها را به مشتریان احتمالی مختلف ارائه دهد.

  • منابع:
    1. The Clarion: A Social Enterprise Disrupting School Stationary Industry for Sustainability
  • تبلیغات: 
    1. قیمت انواع پارچه لگ چرم صادراتی
    2. شرکت فروش مانتو شلوار ورزشی
    3. پردازش رنگ در مغز انسان
    4. تخفیف 90 درصد زرشک در مشهد!