خرید کیسه فریزر نانو پارس

نمی توان انکار کرد که کیسه های پلاستیکی کارآمدترین و راحت ترین گزینه بسته بندی برای مشاغل و مصرف کنندگان است. از خرید ، خرده فروشی گرفته تا بسته بندی ، کیسه های پلاستیکی در سراسر جهان در مقیاس گسترده استفاده می شود. سالانه نزدیک به 500 میلیارد کیسه پلاستیکی استفاده می شود و بیشتر آنها برای اهداف خرید مصرف میشوند.

شرکت پاکان پلاستکار برای افزایش ماندگاری موادغذایی، کیسه‌های آنتی باکتریال تولید و به بازار عرضه می‌کند. این کیسه‌ها به دلیل داشتن نانومواد از خواص آنتی باکتریال بهره‌مند بوده و می‌توانند عوامل بیماری‌زا را از بین ببرند. این شرکت کیسه نگهداری مواد غذایی آنتی‌باکتریال حاوی نانو ذرات اکسید روی را با نام تجاری آیری‌پلاست تولید و به بازار عرضه می‌کند.

برند کیسه فریزر نانو پارس به عنوان یکی از بزرگترین زیر مجموعه‌های شرکت پاکان پلاستکار با پیوند پژوهشگران علمی و صنعت گامی قابل توجه را در حوزه فناوری نانو برداشته است تا آیری پلاست دریچه ورود پژوهشگران به کاربرد فناوری نانو در تولیدات صنعتی باشد. آیری پلاست به‌عنوان برند پیشرو در صنعت پلاستیک در کشور با استفاده از فناوری‌های روز محصولات مختلفی از جمله کیسه زباله، دستکش یکبار مصرف، سلفون، کیسه فریزر و سفره یکبار را به بازار عرضه می‌کند. سال گذشته شرکت پاکان پلاستکار با همکاری شرکت آریا پلیمر پیشگام اقدام به تولید بطری‌های پلاستیکی مقاوم در برابر شکستگی و ضربه کرد.

شکستگی و ترک خوردگی بطری‌های پلاستیکی در صنعت تولید بطری‌های پلاستیکی برای شرکت‌های تولیدکننده و همچنین شرکت‌هایی که از این بطری‌ها استفاده می‌کردند مشکل‌هایی را ایجاد می‌کند. از این رو شرکت پاکان پلاستکار با همکاری شرکت آریا پلیمر پیشگام، افزودنی نانویی لازم برای مقاوم‌تر کردن این بطری‌ها را به‌دست آورد و اولین بطری‌های پلی‌پروپیلن تقویت شده با فناوری ‌نانو را سال گذشته تولید کرد.

خرید کیسه فریزر نانو پارس

خرید کیسه فریزر نانو

خرید کیسه فریزر نانو جستجو… airiplast خانه آیری پلاستک کاربردهای خلاقانه کیسه فریزر و دیگر کیسه‌های مشابه آیری پلاست بهمن ۱۳, ۱۳۹۸ کاربردهای خلاقانه کیسه فریزر و دیگر کیسه‌های مشابه آیری پلاست بدون دیدگاه مصرف کیسه فریزر استفاده خلاقانه از برخی محصولات مختلف در شرایط مختلف می‌تواند عمر استفاده از آن محصول را افزایش یا باعث حل یک مشکل بزرگ با یک روش خیلی ارزان و ساده شود.

یکی از این محصولاتی که در زندگی ‌ما پرکاربرد است و می‌تواند به صورت خلاقانه استفاده‌های دیگری نیز داشته باشد، کیسه فریزر و دیگر کیسه‌هایی است که روزانه در منازل، رستوران‌ها، مغازه‌ها و غیره استفاده می‌شود. برخی کارهایی خلاقانه‌ای وجود دارد که طول عمر و یا تعداد بارهای استفاده از یک کیسه فریزر و دیگر کیسه‌های مشابه را بیشتر می‌کند که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است. محافظت از یخ بستن آینه‌های جانبی ماشین: در این روش که معمولا در جاهایی که سرما زیاد است و هر صبح، شیشه و آینه‌ای ماشین‌ها معمولا یخ می‌زنند کاربرد دارد که شما می‌توانید شب قبل آینه‌های جانبی ماشین را با کیسه فریزرهای استفاده شده و تمیز بپوشانید تا صبح باعث صرفه جویی در وقت شما شود.

یکی از مواردی که شما می‌توانید از کیسه فریزر استفاده کنید قرار دادن ابزار نقاشی مانند قلم مو است که اگر در معرض هوا قرار بگیرد امکان خشک شدن و فاسد شدن آن وجود دارد که شما می‌توانید با قراردادن آن در کیسه فریزر و جلوگیری از نفوذ هوا به داخل آن از خشک شدن و خراب شدن ابزار نقاشی‌ خود حفاظت کنید. مورد دیگری که مرتبط به این بخش است قوطی رنگ استفاده شده است که می‌توان روی قوطی رنگ‌هایی که مقداری از آن هنوز باقی مانده است را با کیسه فریزر بپوشانید تا خشک نشود.

درسته. کیسه های پلاستیکی برای محیط زیست مفید نیستند و بازیافت آنها هم آسان نیست. با این حال ، نمی توان انکار کرد که آنها کارآمدترین و راحت ترین گزینه بسته بندی برای مشاغل و مصرف کنندگان هستند. از خرید ، خرده فروشی گرفته تا بسته بندی ، کیسه های پلاستیکی در سراسر جهان در مقیاس گسترده استفاده می شوند. سالانه نزدیک به ۵۰۰ میلیارد کیسه پلاستیکی استفاده می شود و بیشتر آنها به هدف خرید استفاده می شود. بنابراین ، مزایای کیسه های پلاستیکی را نمی توان نادیده گرفت. باز کردن و بسته بندی کیسه های پلاستیکی ، دو برابر سریعتر هستند و باعث صرفه جویی در چند ثانیه شما می شوند. به همین دلیل است که آنها به طور گسترده ای توسط صندوق داران استفاده می شوند تا سریعتر کار کنند مخصوصا فروشگاه های زنجیره ای بسیار شلوغ برای جلوگیری از صف های طولانی به این چند ثانیه نیاز دارند. علاوه بر این ، کیسه های پلاستیکی فضای کمتری نسبت به کیسه های کاغذی ، هم در انبار و هم در محل صندوق دار ، اشغال میکنند.

کیسه فریزر پارس

کیسه فریزر پارس یکی از خلاقانه‌ترین و کاربردی‌ترین جاهایی که شما می‌توانید از کیسه فریزر استفاده کنید استفاده از آن برای محافظت از گیاهان، نهال‌های کوچک و همچنین گیاهان مختلف در برابر سرمازدگی است که شما می‌توانید هر شب گل و گیاه خود را با کیسه فریزر پوشانده و مانع از ورود سرمای زیاد به داخل آن شوید فقط به یاد داشته باشید که این پوشش‌ها را هر صبح بردارید. همچنین استفاده دیگری که در این بخش می‌توان بیان کرد بستن آن به زانو و کفش در موقع باغبانی است تا از آلودگی لباس‌ها و کفش جلوگیری شود.

همانطور که می‌دانید برای کشیدن نقاشی از هر چیزی می‌توان استفاده کرد تا نقاشی و اثر زیبایی آفریده شود. می‌توانید از فکر و خلاقیت‌ خود استفاده کنید و وسایل مختلفی را در این زمینه به کار بگیرید. کیسه فریزرهای شفاف را بردارید و بدون اینکه آن را باز کنید به صورت صاف و یکدست روی یک صفحه‌ی تخت پهن کنید. با استفاده از انگشت یا قلم مو روی پلاستیک نقاشی کنید و وقتی رنگ روی پلاستیک کمی خشک شد یا کامل خشک شد روی آن اسپری جلا بزنید. پلاستیک را باد کنید و با استفاده از نخ یا کاموا آنرا ببندید. حالا می توانید با بادکنکی که ساخته‌اید بازی کنید یا برای تزئین خانه از آن استفاده کنید. این موارد و بسیاری از موارد دیگری وجود دارد که شما می‎توانید از کیسه فریزر و کیسه‌های پلاستیکی استفاده خلاقانه و به‌صرفه‌ای داشته باشید که هم موجب استفاده مجدد از کیسه فریزر می‌شود و هم از نظر هزینه صرفه‌جویی بسیاری برا شما خواهد داشت.

کیسه های پلاستیکی به دلیل دوام آنها شناخته شده اند. آنها در برابر پارگی آسیب پذیرتر هستند و در برابر بسیاری از مواد شیمیایی مقاوم هستند. کیسه های پلاستیکی در برابر باران یا آب از محتویات داخل آن محافظت میکنند اما کیسه های کاغذی یا کیسه های پارچه ای این قابلیت را ندارند. کیسه های پلاستیکی مزایای زیادی دارند و با بازیافت کامل آنها و مدیریت درست بازیافت کیسه های پلاستیکی، هم مصرف کنندگان و هم مشاغل می توانند از یک راهکار سازگار با محیط زیست بهره مند شوند.