خرما پیارم خوزستان ناب ترین صبحانه برای کودکان معرفی شد

خرمای مدجول شیرین و خوش طعم است. خرما پیارم خوزستان منبع خوبی از فیبر، مس و پتاسیم هستند. راه های زیادی برای لذت بردن از این میوه خوشمزه وجود دارد. آمازون این خرماها را در بسته بندی های مختلف با اندازه های مختلف حمل می کند تا از آن لذت ببرید.

خرما اغلب در خانه ها در حوالی تعطیلات دیده می شود، اما در طول سال فوق العاده است.بنابراین، کسانی که از خوردن میوه چندین بار در روز لذت می برند، در رژیم غذایی مبتنی بر میوه به خوبی عمل می کنند.

برخی اقدامات کوچک، می تواند یک کشور را تغییر دهد. در مقاله مجله “میوه های فراموش شده”، نویسنده، روآن یاکوبسن، در مورد نمایشگاه کشوری مشترک زمین و جان بونکر که سیب های مختلفی را به آمریکا برمی گرداند، نوشت که آمریکا را بزرگ کرد.

انواع مختلف سیب را به نمایش گذاشته است. سپس نویسنده اطلاعاتی در مورد تاریخچه سیب معرفی کرد و همچنین در مورد سیب های گیاهی به اشتراک گذاشت. نویسنده شروع به گفتن در مورد داستان جان بنکر با سیب می کند.

خرما

او در مورد اینکه چگونه جان بنکر تحت تأثیر سیب قرار گرفت صحبت کرد. جان بونکر همچنین به یک فرد مهم برای “جامعه اپل آمریکایی” تبدیل شد. بنابراین، چهار نکته در مقاله وجود دارد که دلیل اهمیت افرادی مانند جان بنکر را ثابت می کند. آنها مشتاق، مسئولیت پذیر هستند و به جزئیات توجه می کنند

روش‌های کشاورزی آن‌ها به قدری پیشرفته بود که مشخص شد در آن زمان به طرز ماهرانه‌ای بهتر از روش‌های کشاورزی اروپایی بود. غذای آنها از ماهیگیری در دریا و رودخانه ها می آمد.

آنها همچنین میوه های متعددی را که از جنگل یافت می شد، از جمله میوه های نخل یا Pejibaye می خوردند. آنها همچنین سبزیجاتی مانند یوکا، کدو حلوایی و غده های پرورشی می خوردند.

تاریخ خوراکی برای بشریت توسط تام استندج نوشته شده است که بر تاریخچه غذا و کشاورزی مورد استفاده انسان در طول تاریخ تاکید دارد. این کتاب ما را در نقاط مختلف جهان می‌برد و نمونه‌هایی از این که چگونه غذا شیوه زندگی آن‌ها را تغییر داده است به ما می‌دهد.

اولین تمدن ها مجبور بودند برای غذا خیلی کم کار کنند. اما در تمدن های اولیه، به من فکر می کرد که غذا همه چیز را به هم نزدیک می کند. غذا فقط برای خوردن نبود، بلکه نیروی محرکه سبک زندگی تمدن ها بود.

استندج از طریق این کتاب سعی دارد بر اهمیتی که غذا در نقش تاریخ ایفا کرده است تأکید کند. او ما را در نقاط مختلف جهان می برد و ارزش های متفاوتی را که غذا در مکان های مختلف بازی می کند به ما نشان می دهد.