تست آزمایشی بر روی محصولات تولیدی کاغذی نظیر دفتر 200 برگ فنری در جشنواره!

ایرادات اما نه ایرادها: بر اساس هر صفحه، این نوت بوک گران‌ترین نوت‌بوکی است که توصیه می‌کنیم اگر یک گزارشگر واقعی خبری هستید، از یک مصاحبه به مصاحبه دیگر دست و پنجه نرم می‌کنید و سپس یادداشت‌های یک روز خود را در مهلت ورق می‌زنید، فکر نمی‌کنیم پرداخت آن‌قدر که فیلد نوت می‌خواهد برای صفحه آن ارزشش را داشته باشد.

 این دفترچه یادداشت را برای یادداشت‌های ارزشمندتری که ممکن است بخواهید در سال‌های بعد به آنها مراجعه کنید، ذخیره کنید.

جلد روی صفحه اول مقوای نازکی است—به اندازه آنچه با سایر نوت بوک ها می گیرید محکم نیست و بیشتر مستعد خم شدن یا ساییدگی است.

همچنین هنگامی که دفترچه یادداشت را با یک دست می گیرید و با دست دیگر می نویسید کمی بیشتر خم می شود.

در نهایت، جیب پشت نیمه بسته می تواند شما را به این فکر کند که یک جیب کاملاً بسته و امن است، اما کارت ها یا یادداشت ها در زوایای خاصی از بین می روند.

اگر می‌خواهید یک کلاسور را داشته باشید، اما در قالب نوت‌بوک حرفه‌ای‌تر و بزرگ‌تر، این را دریافت کنید.

دفتر

Levenger Circa بیشتر یک سیستم است تا یک نوت بوک، و کیت نمونه برداری Levenger که دارای کاغذهای کوچک و حروف است، با یک کارت هدیه 40 دلاری می شود.

بنابراین می توانید پس از امتحان کردن، نوت بوک را بیشتر سفارش دهید چرا که بسیار عالی است یک دفتر 200 برگ فنری متصل به دیسک نه تنها به شما امکان می دهد صفحات را به دیگران منتقل کنید.

بلکه می توانید صفحات و لوازم جانبی در اندازه های مختلف را اضافه کنید. این معنی را می‌توان تقسیم‌کننده‌های برگه‌ها، صفحات باریک با فهرست کارها، کیسه‌هایی برای نگهداری کارت‌ها یا لوازم کوچک و موارد دیگر اضافه کرد. من در طول سال ها از چندین نوت بوک با دیسک استفاده کرده ام، از جمله Staples’s Arc و سیستم Arc با نام تجاری Martha Stewart.، و من فکر می کنم Circa کاغذی دارد که برای تنظیم مجدد بهتر است. این برای یادداشت برداری از پروژه های مختلف و سپس گروه بندی آنها در بخش های مناسب است. Levenger همچنین اضافه‌ترین لوازم جانبی و گزینه‌های سبک را برای خط سیر خود ارائه می‌دهد – از روکش‌های چرمی گرفته تا دیسک‌ها (در بیش از ده‌ها رنگ) تا پانچ (برای دادن هر کاغذی در نوت‌بوک Circa). پر کردن مجدد صفحه در انواع قوانین و همچنین فرمت های خاص برنامه ریزان دستور کار در دسترس است.

کیت نمونه برداری با 60 برگ کاغذ در اندازه های کوچک (5.5 در 8.5 اینچ) و حروف (8.5 در 11 اینچ) و همچنین تقسیم کننده ها، یک صفحه کار، جلدهای شفاف و دیسک برای ایجاد دو دفترچه ارائه می شود. این باید به شما نسبت به یک سیستم نوت بوک متصل به دیسک بدون نیاز به سرمایه گذاری زیاد در آن باشد. کاغذ ضخیم (100 گرم) دندانه دار و سفید مات است که انواع جوهر را به خوبی جذب می کند.