تدریس علمی پیاز بر سلامتی

ایده دیگر این است که به دانشجویان خود اجازه دهیم در پیاز محلی مازندران که در طول ترم مورد بحث قرار خواهند گرفت، نظری داشته باشند.

دادن کنترل به دانش‌آموزان بر محتوای درسی باید سرمایه‌گذاری و ارتباط آن‌ها با مطالب را افزایش دهد.

دکتر داون بون، استادیار تدریس در دانشگاه. در ایلینوی، از رویکرد کارت موضوع داغ برای به دست آوردن نظرات دانش آموزان در مورد محتوای دوره استفاده می کند (Bohn 2009).

دکتر Bohn کارت‌های از پیش چاپ شده و اندازه فهرست را در روز اول کلاس به دانش‌آموزان می‌دهد و از آنها می‌خواهد پیاز سفید صدفی داغ مرتبط با صنایع غذایی را که می‌خواهند در طول ترم درباره آن بیشتر بدانند، توضیح دهند.

اگر موضوعی از قبل بخشی از دوره نباشد، دکتر بوهن، موضوعات دانش‌آموزان را در بخش مناسب دوره قرار می‌دهد و به دانشجویان کمک می‌کند هم جهت دوره را هدایت کنند و هم احساس مشارکت بیشتری در فرآیند یادگیری داشته باشند.

یکی دیگر از ابزارهای جلب نظر دانشجویان در مورد محتوای درسی این است که دانشجویان در ابتدای یک ترم اینفوگرافیک در مورد موضوعاتی که علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد موضوع دوره هستند ایجاد کنند.

به این ترتیب، دانش‌آموزان محتوایی را ایجاد می‌کنند که برایشان جالب است.

یک گالری اینفوگرافیک با قابلیت های وبلاگ نویسی را می توان در پیاز داغ آماده دوره راه اندازی کرد که هم تعامل دانش آموز-معلم و هم دانش آموز-دانشجو را تسهیل می کند.

برای کمک به دانش آموزان در درک طراحی موثر اینفوگرافیک، آنها را به وب سایت Compound Interest توسط اندی برونینگ (2017)، معلم شیمی دبیرستان در بریتانیا هدایت کنید.

علاوه بر استفاده از عناصر بصری چشمگیر، اینفوگرافیک های او در مورد شیمی روزمره اغلب حاوی سوالات قانع کننده به عنوان مثال، اینفوگرافیک برونینگ در مورد شیمی شکلات دو سوال را مطرح می کند (Fulton 2014): 1) آیا شکلات یک ماده تقویت کننده جنسی است؟ و 2) چرا شکلات برای سگ ها سمی است؟

علیرغم وجود سه ساختار شیمیایی که در اینفوگرافیک ظاهر می شود، این سؤالات افراد را به پیاز سرخ شده جذب می کند و همانطور که در بالا توضیح داده شد، آنها را به یادگیری بیشتر وادار می کند – دو رفتاری که می خواهیم در دانش آموزان خود تکرار کنیم!

  • منابع:
    1. Great Teaching Is Like an Onion
  • تبلیغات: 
    1. با استفاده از قلم تراش می توانید حلقه ازدواج بسازید
    2. شرکت فروش مانتو شلوار ورزشی
    3. تولید کننده پارچه لگ مجلسی ایرانی
    4. خطرات ناشی از مصرف کشمش