بهترین راه شناخت شلوار فاستونی زنانه ایرانی در مقایسه با پارچه های غیر اصلی آن

در استرالیا ، لباس‌های زنانه اصطلاحات غیررسمی مختلفی از جمله زیر داک ، لباس‌پوش ، داک یا جوک دارد در نیوزلند به لباس زنانه به طور غیررسمی به داک شناخته می شود.

در هند از شلوار به عنوان لباس داخلی نیز یاد می شود کلمات شلوار فاستونی زنانه (یا شلوار ) به جای شلوار (یا شلوار ) گاهی اوقات در صنایع خیاطی و مد به عنوان یک اصطلاح عمومی استفاده می شود.

به عنوان مثال هنگام بحث در مورد سبک هایی مانند “شلوار گشاد” به جای یک کالای خاص. کلمات شلوار و شلوار pluralia tantum هستند ، اسم‌هایی که عموماً فقط به صورت جمع ظاهر می‌شوند – دقیقاً مانند کلمات قیچی و انبر ، و به همین دلیل شلوار ، شکل صحیح معمول است.

شلوار فاستونی زنانه

اما در برخی از واژه های مرکب از جمله مفرد استفاده می شود، مانند شلوار پرس ، شلوار پرس و پایین شلوار است.

شلوار جین شلواری است که معمولاً از پارچه جین یا پارچه دنیم ساخته می شود شلوارهای شلوار چسبان با پوست معمولاً به عنوان جوراب شلواری شناخته می شوند.

انواع مختلفی از شلوارها و شلوارها وجود دارد، مانند شلوار مجلسی ، شلوار جین ، خاکی ، چینی ، لگینگ و شلوار گرمکن است.

آنها همچنین می توانند بر اساس تناسب، پارچه و سایر ویژگی ها طبقه بندی شوند ظاهراً هیچ طبقه بندی جهانی و فراگیر وجود ندارد.

شواهدی از هنرهای تجسمی وجود دارد که نشان می‌دهد شلوار در دوران پارینه سنگی بالایی پوشیده شده است ، همانطور که در مجسمه‌های یافت شده در سایت‌های سیبری مالتا و بورت دیده می‌شود.

پارچه ها و فناوری ساخت آنها شکننده هستند و به راحتی متلاشی می شوند، بنابراین اغلب جزو آثار باستانی کشف شده در سایت های باستان شناسی نیستند.

قدیمی ترین شلوار شناخته شده در گورستان یانگهای پیدا شد که از مومیایی های تورپان ، سین کیانگ ، غرب چین، متعلق به مردم حوزه تاریم استخراج شده بود متعلق به قرن سیزدهم و دهم قبل از میلاد است و از پشم ساخته شده بود، شلوارها دارای پاهای صاف و فاق های پهن بودند و احتمالاً برای اسب سواری ساخته شده بودند.