بهترین انتخاب انواع ساعت ها

مراقب باشید، ساعت‌های مچی این روزها فقط زمان را نشان نمی‌دهند، بلکه در واقع با صدای بلند در مورد شما و وضعیت شما صحبت می‌کنند!!

دستگاه ساده و هوشیار قبلی که برای در جریان نگه داشتن شما با زمان طراحی شده بود، دستخوش تغییر قدرتمندی شده است. با آواتارهای جدید و جذاب، ساعت‌های مچی با ویژگی‌های متعدد دیگر یک ضرورت نیستند، آن‌ها برای برخی لوازم جانبی مد جذاب و برای بسیاری دیگر یک بیانیه قدرتمند هستند.

وقتی صحبت از ساعت به میان می‌آید، برندها بیشتر از طراحی و حتی زمانی که می‌گویند اهمیت دارند. برای کسانی که در رأس امور قرار دارند، برندها نشان دهنده غنا و موقعیت استفاده کننده هستند و این چیزی است که امروزه بیشترین اهمیت را دارد. ساعت‌های گران‌قیمت و باکیفیت مانند رولکس یا شوپارد در مچ افراد ثروتمند و مشهور یافت می‌شوند.

سایر برندهای کلاسیک که در لیست مشتاق ترین هستند عبارتند از Longines، Omega، Armani، Titan، Seiko و Timex.

زمانی بود که مردم تمام زندگی خود را در یک ساعت پایه دار فانتزی مچی می گذراندند، امروز مردی تعداد زیادی از آنها را حمل می کند و در عین حال مراقب مدل آینده است ساعت‌های امروزی باید با روح مناسبت، حال و هوا و لباس روز هماهنگ شوند.

استایلیست‌ها معتقدند که ساعت‌های مچی به شخصیت می‌افزایند و افرادی که اهمیت دارند باید در انتخاب یکی برای یک موقعیت مهم دقت زیادی داشته باشند.

ساعت های ورزشی دیگر بخش رو به رشدی است که ورزشکاران ثروتمندتر می شوند و همچنین به این دلیل که افراد مرفه برای گذراندن اوقات گذشته خود به ورزش می پردازند.

امروزه ساعت های تخصصی برای ورزش های خاص مانند تنیس، ژیمناستیک، ورزش های سوارکاری، اسکی، شنا، اسکیت سرعت و غیره وجود دارد.

اکنون فوق‌العاده ثروتمند ساعت ایستاده سفید می‌خواهند که شاهکار باشند، چیزی که می‌توانند به رخ بکشند و همچنین برای همیشه نگه دارند.

فراتر از برندها، ساعت‌ها منحصراً به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با این افراد ثروتمند متعفن مطابقت داشته باشند. این ها را می توان به صورت جامد ساخته و دارای الماس و سنگ های قیمتی در سراسر آن بود.

ساعت‌های زنانه مخصوصاً در این ژانر می‌آیند و بیشتر به‌عنوان یک جواهرات گران‌بها به‌جای یک ساعت کار می‌کنند.

ساعت هایی که فقط زمان و تاریخ را نشان می دهند برای این تاریخ بسیار ساده هستند. برای مردان بی‌جنس‌گرای امروزی، ساعتی که روی مچ خود می‌بندند باید چندکاره و پیچیده باشد.

دو مورد از محبوب ترین عارضه ها در یک ساعت عبارتند از پیچیدگی کرنوگراف که توانایی حرکت ساعت به عنوان کرونومتر کار می کند و عارضه فاز ماه که نمایشگر فاز قمری است. ساعت مچی هوشمند دخترانه کرنومتر، که دقیق‌تر از سایرین ساخته شده‌اند، در بین علاقه‌مندان به ساعت نیز محبوب هستند.

افرادی که اغلب در حال حرکت هستند و در مناطق زمانی مختلف سفر می‌کنند، می‌خواهند ساعتشان دو زمانه باشد. این ویژگی به آن‌ها اجازه می‌دهد وقتی در جای دیگری هستند، ببینند چه ساعتی در خانه هستند.

سازندگان ساعت برای مطابقت با علاقه‌مندی به ساعت کلاسیک دیواری پاندول دار، ویژگی‌هایی را در نظر گرفته‌اند که عملاً هیچ ارتباطی با ویژگی اصلی ساعت ندارند.

ساعت های چند منظوره طراحی شده توسط آنها دارای بازی های سه بعدی، ماشین حساب، بازی های ویدئویی، دوربین های دیجیتال، درایوهای فلش، گیرنده های GPS و تلفن های همراه هستند یک شرکت ساعت حتی سعی کرد تلویزیون را در یک ساعت قرار دهد!!

  • منابع:
    1. Wrist Watches – So what’s your power statement
  • تبلیغات: 
  1. مرکز خرید پارچه لگ چرم نازک
  2. بهترین تولیدکننده تاپ ورزشی نخی زنانه
  3. بازار خرید و فروش ابزار دست دوم طلا سازی
  4. تقویت موی سر با استفاده از زرشک