با مصرف بادام شیرین درختی در سه ماه اول بارداری شانس پسردار شدن خود را افزایش دهید

قرار است روزی چند عدد بادام شیرین بخورید تا از خواص آن لذت ببرید؟
وقتی نوبت به لذت بردن از فواید مختلف بادام شیرین می رسد، یک گزینه عالی مصرف منظم آن به صورت روزانه است.

البته زمانی که با یک مغز آجیل با انرژی دریافتی و در نتیجه کالری بالا روبه‌رو هستیم (همانطور که معمولاً در اکثر آجیل‌ها اتفاق می‌افتد)، بهتر است یک مشت بادام شیرین درختی در روز مصرف کنید که حدود 28 گرم است و این مشت کالری چقدر تامین می کند؟

این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی منتشر شده است مشاوره با متخصص تغذیه را نمی توان و نباید جایگزین کرد ما به شما توصیه می کنیم با یک متخصص تغذیه مطمئن مشورت کنید.

10 فواید و خواص بادام شیرین:
بادام شیرین فواید و خواص مهمی دارد، به همین دلیل برای دیابت، رشد و مبارزه با بیماری های قلبی عروقی ایده آل است تمام ویژگی های آن را کشف کنید.

بادام چیست؟
بادام میوه درخت بادام شیرین است، یعنی دانه خوراکی میوه این درخت که با نام علمی Prunus dulcis شناخته می شود این یک میوه سفید بسیار درخشان است که در پوشش قهوه ای پیچیده شده است.

بادام

این میوه معمولاً به صورت آجیل مصرف می شود، چه سرخ شده و نمک زده یا خام، اما نباید یک چیز اساسی را فراموش کنیم: اگر آن را سرخ شده بخوریم، کیفیت آن یکسان نخواهد بود، زیرا محتوای چربی بالایی دارد.

علاوه بر این، ما تمایل داریم تا غذایی که عموماً مغذی و سالم است را به غذایی که از نظر تغذیه ای کمتر مناسب است تبدیل کنیم.

بنابراین، قبل از هر چیز می‌توانیم به شما بگوییم که بهتر است همیشه بادام را به صورت خام یا برشته مصرف کنید، اما هرگز سرخ کرده نخورید.

آنها فواید باورنکردنی را برای سلامتی ما به ارمغان می‌آورند، مخصوصاً زمانی که آنها را به طور منظم و در تعداد انگشتان دست مصرف می‌کنیم به طوری که محتوای کالری بالای آنها به وضوح برای وزن ما مشکلی ایجاد نکند.