با استفاده از سیر سیاه دکتر بیز با این روش نوشابه در منزل بسازید!

محققان دریافته‌اند که مکمل‌های سیر سیاه در بهبود سلامت قلب، از جمله تنظیم کلسترول و فشار خون، همراه با درمان‌های طب سنتی مؤثر و مفید هستند.

سایر فواید سیر سیاه اثرات پیشگیرانه در پیشگیری از بسیاری از انواع سرطان دارد از تکثیر سلولی جلوگیری می کند و باعث تحریک مرگ سلول های سرطانی معده می شود.

سیر سیاه از رشد تومورها جلوگیری می کند و رشد سرطان روده بزرگ، سرطان ریه، سرطان کبد و سلول های سرطان سینه را کاهش می دهد.

سیر سیاه و فواید آن حبه های سیر سیاه دکتر بیز را در روغن زیتون بریزید و بگذارید یک هفته بماند سپس شب با ماساژ ملایم روی پوست سر استفاده کنید، سر را محکم بپوشانید و بگذارید تا صبح بماند سپس خوب بشویید.

سیر سیاه فواید زیادی برای بدن و مو دارد، زیرا به دلیل آنتی اکسیدان های موجود در آن با طاسی مبارزه می کند و سیر سیاه با آوردن سیر سفید و قرار دادن آن در دمای و رطوبت و گذاشتن آن برای مدت حداقل یک ماه درست می شود.

سیر

طرز تهیه سیر گیاهی علفی از خانواده آلیوم است.
روغن سیر سیاه روغن و سرم سیاه سیر جدید ساسو روغن سرم سیر سیاه که به دلیل فوایدش برای مو شناخته شده است، حاوی 11 روغن است که حتی به ریشه ها نیز نفوذ می کند.

همچنین به مبارزه با ریزش مو و رشد مجدد موها کمک می کند، به خصوص در صورت استفاده از روغن سیر سیاه همراه با شامپو حاوی عصاره سیر سیاه روغن سیر را با له کردن و خیساندن سیر در روغن نباتی یا تقطیر با بخار آب تهیه کنید.

همه فواید سیر سفید را در تسکین علائم دیابت می دانند، اما سیر سیاه قند خون را تنظیم می کند زیرا غلظت آلیسین بسیار بالاست.

فواید روغن سیر سیاه برای مو. سیر نوعی کمیاب است که در معرض رطوبت و درجه حرارت دقیق قرار دارد و برای رسیدن اندازه گیری می شود.

مطالعات فواید روغن سیر سیاه را برای مو تایید می کنند. فواید کلی روغن سیر سیر سیاه همان سیر سفید است اما در اثر گرما و رطوبت تخمیر و خشک می شود و به این ترتیب طعم تند خود را شبیه به سرکه بالزامیک می گیرد.

درست است، سیر سیاه سفید است، تخمیر شده و طی چند هفته با حرارت خشک می شود. تغذیه کننده مو، افزایش درخشندگی، درمان موهای خشک، شکننده و رنگ شده و رشد مو است.

سیر سیاه ممکن است مزایای بالقوه ای در معکوس کردن ریزش مو و جوانه زدن مجدد موها داشته باشد، به خصوص زمانی که روغن سیر سیاه در ترکیب با شامپویی حاوی عصاره سیر سیاه استفاده شود.