بادام زمینی تلخ در بهار موجب مرگ آنی می شود

بادام‌زمینی‌های تلخ پس از قرار گرفتن در معرض گرما، نور و هوا اکسیده می‌شوند و باعث شکسته شدن پیوندهای دوگانه در مولکول‌های چربی می‌شوند. ترشیدگی در آجیل به دلیل اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه به جا مانده است. در انواع آجیل مانند گردو که دارای مقادیر بالاتری از این لیپیدها هستند، ترشیدگی بیشتر است.

اگر بادام زمینی بوی علف یا رنگ بدهد، یا اگر زرد، سیاه یا چرب به نظر برسد، احتمالاً پوسیده است. با این حال، قوی ترین شاخص این است که مزه مهره عجیب باشد. این احتمال وجود دارد که خوردن بادام زمینی تلخ فاسد هیچ تاثیر منفی بر روی شما به جز طعم بد در دهان شما نداشته باشد.

اگر احساس ناراحتی شدید معده، استفراغ خونی یا اسهال، دمای بیش از 101.5 درجه فارنهایت، مشکل در تکلم یا بلع، دوبینی یا ضعف عضلانی که در بدن شما فرود می آید، دارید، باید یک بار به پزشک مراجعه کنید.

اگر با نوشیدن آب یا نوشیدنی‌های ورزشی دچار کم‌آبی می‌شوید، مراقب باشید که آب بدنتان را دوباره آبرسانی کنید. بادام زمینی هایی که برشته شده و برش داده شده اند، در مقایسه با بادام زمینی تازه، کامل و بدون پوست، به سرعت فاسد می شوند.

برای کاهش احتمال اینکه بادام زمینی خام برای مدت زمان کافی در اطراف خود داشته باشید تا فاسد شوند، به جای کیسه های بزرگ در اندازه اقتصادی، مقدار کمی بخرید.

آنها را دور از نور در یک ظرف شیشه ای یا پلاستیکی دربسته در یک منطقه سرد و خشک با دمای 35 درجه فارنهایت نگهداری کنید. بهترین مکان یخچال است. وقتی بادام زمینی پوست کنده در فریزر یا یخچال نگهداری می شود، می تواند تا یک سال دوام بیاورد.

بادام زمینی یک میان وعده مورد علاقه است زیرا طعم فوق العاده ای دارد. وقتی با بستنی ترکیب می شدند طعم بهتری می دادند. اما اگر طعم بادام زمینی ترش را بچشید چه؟ آنها چه طعمی دارند؟ علاوه بر استفاده از بادام زمینی در تولید شامپو، رنگ و لوازم آرایشی، تعدادی کاربرد دیگر نیز دارند که در زندگی روزمره مفید هستند.

در یک بازی بیسبال، یک پیک نیک، یا یک باربیکیو، بادام زمینی که هنوز در پوسته خود است، یک میان وعده خوشمزه و سرگرم کننده را ایجاد می کند.